Ziada loss mi jany vali trade hami profit da skti ha

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

Ziada loss mi jany vali trade hami profit da skti ha
    Brother jab ham ksi pair pa trade lgtay hain to agar vo profit mi shro sa a jati ha to hami faida ha agar loss mi chli jay tb bi faida ha faida is trah ha k jb trde loss jati ha to ham phr dobara open kr laty hain order is trah markeet hamari favour mi ana shro krti ha to hami abi sa profit ana shro ho jata ha phly vali trade k entery point tk jaty jaty hami is mi bht sara profit mil jata ha
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: Ziada loss mi jany vali trade hami profit da skti ha

G dear aap ny bilkul theek kha hai hmy ziada loss mn jany wali trade bhi buht ziada faida dy skti hai agr hm kisi pair per trade open kren or wo loss mn chali jaye jb ziada loss mn jaye to hm whan sy bhi us per trade open kr len ic trah wo entry point tk jaty jaty hmy acha profit dy dy gi
    • #3 Collapse

Zaida loss mein jo trade Hamari Chali jaati hai bahut hi Mushkil Hai Ki wo Hamen profit De Agar wo Hamen profit De Bhi To Kam profit Degi
      • #4 Collapse

forex aik acha busines hain hum is mai agar kam karty howe mistake kar dety hain to hamy loss ho jy ga is mai market ka balm nai hota forex aik legal busines hain hum is mai loss ko katem kar ky kam kary gy to hamy kmayabe mil jy ge forex kabe be band na hony wlaa busness hain hamy forex mai loss sy leanring gain karne ho ge
        • #5 Collapse

Asslamo Alakum welcome to pak forex dear friends ap n achi bat ki hai forex min loss r profit dono hoty hun jo trade hmri zeada loss min chli jay to ghbrana ni us p sbr kren Allah k hkm se wo profit min bdl jay ge r hmn acha profit mly ga jaldbazi ni krni
          • #6 Collapse

dear friend jab ham kisi pair par tread lagatay hin to jitna ziada loss min ho wo takriban intripoint par kalose ho jati h agar tread loss min ho to wo profit min clos ho sakti h gab ham tread lagatin hin to wo takriban loss say profit min a jati h aur ziada profit hota h so is ko loss ka samna nahi karna parta
            • #7 Collapse

forex mai jab hum kam karty howe koi mistake kar dety hain to hamy loss ho jata hain hamara account banned ho jata hain is mai market ka balm nahi hota forex aik amm busienss ke nisbat acha business hain hum is mai free account bana kar be kam kar sakty hain hum is mai out off account bana kar be kam kar sakty hain forex aik acha busienss hain
              • #8 Collapse

Assalam walekum Mere Pyare dost Jyada loss Mein Jaane wala trade profit bhi De sakta hai agar Ham ismein Sabar karen to aur risk Le tab hi Hamen profit bol de sakta hai loss wala trade isliye Hamen chahie Ham Sabar Karen Sabar Ka Phal Meetha Hota Hai
                • #9 Collapse

forex mai jab hum kam karty howe koi mistake kar dety hain to hamara account banned ho jy ga is mai market k balm nahi hota forex east wast mai bohat taze sy famous hony wala business hain hum is mai live caht kar sakty hain hum is mai pasia be invest kar sakty hain hum is mai raat mai be kam kar sakty hain hum is mai din mai be kam kar sakty hain
                  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                  • #10 Collapse

Market mein bhi kam Karke dikha sakte hain aur Logon Se Achcha kam kar sakte hain money management ki ek sabse acche wali planning yah Hoti Hai status ji yah hoti hai ki Aap Yahan per inflation per Najar rakhen market Mein Mani movement per Najar rakhen Jaise Jaise market Mein capital aaega market ki movement Yahan per aapko speedly hoti Hui Najar Aaegi aap per kam karne ke liye excitement bhi Hogi lekin aap Abhishek position ke sath market Mein working Karenge to aap ke liye Jyada Achcha Ho

اب آن لائن

Working...
                    X