Sabur Aur Hemat Rakhnay Waloun Ki Forex Min Jeet Yakeeni Hey.....

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

Sabur Aur Hemat Rakhnay Waloun Ki Forex Min Jeet Yakeeni Hey.....
    Dear Min Yah Bat Sub Forex Kay Members Ko Batna Chatie Hun Kah Hum Ko Forex Min Agar Kamayb Hona Hey To Hum Ko Forex Min Mhanat Sy Aur Sabuar Say Kam Karna Hoga..Is Say He Hum Forex Min Kamyab Ho Saktay Hyn Aur Forex Min Kamaybi Kay Lia Insan Min Hemat Aur Sabuar Hona Cheya...Aik Kamyab Trader Whoe Hota Hey Jo Mahanat Say Kam Karta Hey Ar Hemat Nhi Harata....
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: Sabur Aur Hemat Rakhnay Waloun Ki Forex Min Jeet Yakeeni Hey.....

G han yeah baat bilkul tehk hy k ham ko Pakistan forex main sabar our hamit k sath kam karna ho ga kio k wohi loge Pakistan forex forum main kamyabi hasil karate hain jo is main sabar our hamit k sath kam karte hain. Ha ko bhi chahiye k ham Pakistan forex main saber our himat k sath kam karin.
    • #3 Collapse

G Han apne theek kaha jo trader forex business main sabar our himat se kaam karne wale hain woh hamesha kamyabi ke sath chalte hain un ki kamaybi bhot asan ho jati bai kyum ke trading main jlad bazi se nuqsan our sabar se hamesha profit hasil hota hai.
      • #4 Collapse

Han g forex join karnay k baad sabar aur tahamul sa pehlay is ka acha knowledge gain kia jae aur trade start karnay sa pehlay demo par achi practice kar li jae ta k real trade ma koi problem na ho agr koi loss b ho to himat sa kam karain aur usay recover karnay ki koshish karain bht ziada profit hasil karnay ka lalach b na karain
        • #5 Collapse

Jin logon men sabr aur bardasht nhi hey woh forex trading men kamyab nhi ho saktay kiun k forex trading mehnati logon ka business hey jiss men agar loss bhi hota hey tu woh himat nhi hartay aur pahlay se ziyada mehnat kartay hen aur loss ko profit men badal letey hen iss loss se tension lenay ki bajay sabr se kam len tu kamyabi yakeeni hoti hey
          • #6 Collapse

g forex ma jo sabar or himat se kam lete hen wohi kamyab hote hen forex trading ma humesha strong logon ko kam kerna chahye jo loss hone ke bad bi sabar or mehnat keren or apno mehnat se apne loss ko profit ma change ker len dobara loss se bech saken
            • #7 Collapse

Dear friend jab app teareding kaa douran app sabar arr tawjo saa kam kar rah hota han too app ko teared mn zaroor kamyabi hasil hoti Haa arr app jab mahnat arr hamet saa kam karta han app bara saa bare losses koo bhi recover kar kamyab teareder ban sakta han
              • #8 Collapse

Asslamo Alakum welcome to pak forex dear ap n achi bat shair ki hai forex min mhnt k 7 himt sbr ka bht ahm role hai jo log mhnt k 7 es forum p hmit se kam lety hun r profit aa jay ya loss ghbraty ni na tntn lety hun bl k loss ko khtm krty hun us se lessons sekhty hun knowledge r experience gain krty hun wahi log kmyyab hun forex trading business min
                • #9 Collapse

G dear ap ny sai kha hy hamy chaiye ky himat or mhenat sy kam karna chaiye or agar ham me himat hogi ti ham sabar sy kam kar sakty hy jo sabar or himat se kam lete hen wohi kamyab hote hen forex trading ma humesha strong logon ko kam kerna chahye jo loss hone ke bad bi sabar or mehnat keren or apna mehnat se kam kary
                  • #10 Collapse

bilkul dear friend aap theek kah rahe hain Sabar aur himmat rakhne wale member ki Forex mein jiti jaati nahin hoti Hai kyunki usko yakin aur conference hota hai ki vah mehnat kar raha hai aur experience ke sath is business mein kamyab ho jaega.....
                    • #11 Collapse

Asslam_o_Alaikum umeed hy k ap sab dost kheriat sy hongy dear brother ap ny bilkul theek kha hy forex mein sabar aur himat rkhny walo ki forex mein kamyabi yaqeeni hy dear members jo log forex mein mehnat karty hain aur sabar sy kam krty hain voh zaror kamyab hoty hain aur jb in logo ko loss hota hy to voh prshan nhi hoty bulky voh himat rkhty hain aur mazeed mehnat krty hain wahi log kamyab traders hoty hain
                      • #12 Collapse

.yes my dear friend ager dunia ka jitna hbi mushkil kam kun na ho ager ham is mn mehnat aur himat rakhty hn to hamien is mn kamyab honay sy koi bhi nhe roke skata so hameion chaye k ham jo kam bhi karien ham is mn menat sy karien to ham is mn kamyab hojaty hn so hamein is mn ik acha profit bhi milt aur hamra loss bhi kam hota h
                        • #13 Collapse

Asslam o Alaikum janab bilkul thk kha k jo log forex main sabr or shukr k sth kam krty hy whi log kamyab hoty hy forex kam hi asa hy jo sabr or hosly k bgr ni ho skta as k lay humy buht mahnat krni phrti hy or hosly k sth apny kam ko krna chye loss profit hota rhta hy humy himat ni harni chye.
                          • #14 Collapse

AOA Dear Members!Umeed hy kh ap theek hon gy han g bhai ap ki bat bilkul theek hy kh saber or himmat rakhny walon ki jeet yaqeeni hoti hy jo log apny loss per saber kerty hn or himat sy kam laty hn wh forex trading main kamyab hoty hn.
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

Yeh toh bilkul theek baat hai k sabar aur mehnaat karny walon ki forex mein jeet hai... sabar aur mehnat se ap kuch bhi hasil kar sakty ho yeh 2 element apko zindagi mein agyee le jaty hain... aur forex mein in dono ki buhat importance hai... forex mein jo sabar aur mehnat se apna target pora karega woh hi forex mein successful ho sakta hai...

اب آن لائن

Working...
                              X