Fresh mind k 7 trading kren tntn min trade open na kren
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

Fresh mind k 7 trading kren tntn min trade open na kren
    Asslamo Alakum welcome to pak forex dear friends m ap se ye khna chata hun forex min hum kmyyabi trading p profit hasil kr k earning kr skty hun us k ly knowledge r experience k 7 7 ap ka mind bi fresh ho kesi tntn preshani min trade open na kren loss ka sbub bn skta hai
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: Fresh mind k 7 trading kren tntn min trade open na kren

Walkum slam apne theek kaha hamianfresh mind ke satb trade open karna chahye agar ham boor mind ke sath trade open karen ge to ham se ghalti ho sakti hai jo hamain big loss kintaraf le ja sakti hai is lye mind ko fresh rakhian.
    • #3 Collapse

apki bat bilkul theak ha forex trading mn trade lgatay waqt apkay minde mn koe tention naen honi chayay hmesha fresh minde k sath trade lgani chayay keun k agr ap k minde mn koe tention ho gi to apki aik chhoti c mistake bhi apko bahot ziada loss day skti ha
      • #4 Collapse

Jab bhi ham tension main reh ker trade open kerty hain tou ham us tou thory loss main hi close kerty rehty hain apni trades ko bar bar tou hamara loss increase hi hota rehta hai ya phir ham trade open kerty hi mistakes kerna shoru ker dety hain tou hamara loss bhi increase hota rehta hai hamain trade hamesha fresh mind ky sath open bhi aur continue bhi kerni chahiay ky kuch profit bhi hasil ho saky
        • #5 Collapse

G han bilkul dear friend apny theek kaha by forex men hamen fresh mind say work karna chahye agar hamara mind disturb hay to hamen trad open he nahen karni chahye es say loss ka khatra hota hay or jo keh kuch friends loss kar bhi bethty hen asi halat men ap thori der aram kar len jab ap fresh ho jain tab forex ko open karen takeh loss kay chance na hon
          • #6 Collapse

G belkul app sahe keh rahai Hain hamai chaye kemiss Mai jab be ham trade karai to uss time hamara mind fresh ho ISS Mai hamai fresh mind ke sath trade karna chaye agar ham fresh hokay iss ko trade karaingay to iss Mai acha profit Kama saakaingay.
            • #7 Collapse

G dear aap ny bilkul thk kha hai forex trading me sb sy zrori chz apny jazbat ko control mn rkh kr sbr k 7 kam krna hai agr hm koi bhi trade open krty wqt active or fresh mind nhi hn gy to hmari trade bhi ziada riski bn jaye gi hmy bilkul fresh mind ho kr trade open krni chaiye taa k acha profit hasil ho sky
              • #8 Collapse

Boss aap ki baat belkul durast hai aur forex trading mien news ka bhoot hi amal dakhl h agar ham as mien news ko dakh ker trade kerte hien tu ham as mien her bar kamaee ker sakte hien as lyee ham ko as mien news ko follow karna hota h
                aur ham ko as mien her bar news k ane sy pahle market ki herkat ko dakhna hota h agar ham ko as mien andaza ho jata h tu ham as mien trade ker sakte hien aur agar ham ko as mien news k pata nahi chalta h aur hamain as mien jab trade karna hota h tu hamain as mien fresh mind say kam karna hota h aur gar loss hota h tu tension nahi lena hota h.
                • #9 Collapse

AOA! dear forex members kaisy han ap log ji hn ager hum fresh mind k sath trading karein gy tu is se yaqeni tore pe humain profit ho ga aur ager hum stress,tension ya kisi presure main trading karein gy tu humain loss hi ho ga.
                  • #10 Collapse

Bilkul sae kaha dear brother...
                    Koi bh kam kren..soch smj kr kren..kam krty doran tenstions me nh rhena chyea blky apka maind fresh huna chyea..jub apka maind fres ho ga ap ko ko kam ki smj bh ajae ge aur ap os kam ko achy c bh kar paen ge..agr maind fres nh ho ga tu ap c galtiyan hun ge..js ki wja c kam achy c nh kar paen ge...islyea forex busness me kam ko jald bazi c nh krna chyea wrna pchy rhe jaen ge
                    • #11 Collapse

Fresh mind ke sath market ko time Den Apne analysis Mukammal Kare Agar market ki movement samajh mein aati hai to trade open Karen. .
                      • #12 Collapse

Agar ap active mind rahenge toh hi apni present ho kar threads ko samjh kar posting mein uska jawab de sakhenge aur zayda se zayda posting ki quality ko impove kareingy... agar ap kisi bhi waja se tension mein posting karny lag jayenge toh issy apka dil nae karega aur posting bhi achi nae hogi... aur yeh sab indicate karta hai loss ko aur loss ap se bear nae hoga... so bhai fresh mind se kam karein...
                        • #13 Collapse

G han bhai jan ap thek keh rahe hen pakistanForex trading business men work karty hwe hamen Chahye hum dil laga kar work karen aor acha bonus hasil kar sakty hen lakin uss kalye first of all apny mind sy tanshion ko door karen phr jab mind clear ho ga tab ap ki posting achi ho gi acha bonus hr sorat ap ka muqadar bnay ga
                          • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                          • #14 Collapse

ji han ji humay chia frish mind say kam kara agar hum frish mind say kam ne kara gay to loss ho skta ha tenson say humy bhot be bara loss or account b wash ho skta ha es lia humay bhot mhanat say kam krna ho ga soch smaj kr kya best ha or kya best ne ha hum full frish mind say kam krna ho ga

اب آن لائن

Working...
                            X