Bonus Hen posting se milta Hai

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #16 Collapse

Re: Bonus Hen posting se milta Hai

g han ham logo ko isma bonus ham logo ki posting ki waja sa hi milta ha is liya ham logo ko chhaye ka ham log is ma har roz posting karta rasha ta ka ham logo ko is ma acha bonus milta rakha kyu ka ham logo ko is ma trading karta waqat loss ho jay to ham kllogo ko is ma sa posting ka bonus mil jay ta kaz ham log is ma kamayba ho skaha uar achi earaning kar skaha
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #17 Collapse

Ji han Sar aapane bilkul sahi kaha hai agar Hamen bonus Milta Hai To Hamen yah mat samajhna chahie ki Hamare liye sirf bolane se aaya hai aur kya main yah sochana chahie Kya Main Apni posting ki vajah se yah bonus mila hai agar Ham acche post Karenge To Hamen Achcha bonus Milega Sab Ko chahie ki vah apni posting ko behtarin se behtarin Karen thanks
      • #18 Collapse

YeS BoNus PosTiNg Se Hi MilTa Han PosTing AcHA HoTo ACha BONus Mil JAta HAi AuR HaM Jab Achi Mehnat Karte Hain AUr Is MAin Ziada MEhnat KArte Hain To Ham Is Main Zaroor KamYab Hote Hain Isi Liye MehnAt KarNa Chahye Aur Is MaiN DailY PosTinG KarEn TO Is MAin Zaroor AchA BonuS Milta Hain
        Everyone thinks to be successful but only hard work is successful...
        :1f4af:
        • #19 Collapse

Assalamu Alaikum dear members Forex me Har EK member ki Khwaish hoti hai ki vah Kamyab Ho Jaaye Forex Mein kamyabi ke liye aapka mehnat aur Sabar se kaam Lena Hoga Agar Ham kamyabi Chahte Hain To Is liye Hamen 4x Mein mehnat Karni chahie aur 7 is se bhi kam karna chahie
          • #20 Collapse

ji han Sar aapane bilkul sahi kaha hai bonus posting ki vajah se Milta hai agar Ham Jyada posting Karenge to Jyada bonus HasilAgar Ham kam mehnat Karenge aur kam post Karenge To Hamen kam bonus milega isliye Hamen chahie ki Ham Jyada post Karen aur Jyada bons hisal Karen
            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
            • #21 Collapse

Assalam o aalikum
              G han bhai ap ki bat thik hy min ap ki baat ko mnta honn pkistan pk fiex min hamin boness postin kr y sy milta hy q k forix min har kaam kerny ki ik limmit hoti hy agr hum os limmit ko poora karna chayie hamin is min daily ki 50 post krni chayie aur 4 tread krnin ho gi agr hum daily ka porj ka treget ko poora kerny ka sath sath hamin os min quality ka khiyaal kr a bahut zaroori hota hy agr hun is min quality ka kihyaa nahin krin gy hamin kabhi a bhi acah boness nahin milly ga hamkn acha sy acha boness hasil krny ka lia hamin post ki quality ko bheta bnama ho ga ..

اب آن لائن

Working...
              X