Forex min kamyab hony waly 10% traders min shamil hon....

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

Forex min kamyab hony waly 10% traders min shamil hon....
    Respected members,
    Yahi kaha jata hy k forex min 10% log kamyab hoty hn to ap sirf ye aik kam krin to ap b un traders min shamil ho skty hn, "take profit= stop profit" ye bat apny mind min rkhin q k "take profit" word aik positive sense deta hy to hm isy zarur use krty hn agr ap isy "stop profit" kahin to kuch negative impact ata hy to ap isy use ni krin gy is ka mtlb kya hy k hm apna profit rok rhy hn .Agr hm ny aik achi trade li hy wo profit dy rhi hy to hm wait ni krty or thory profit min close kr dety hn to ye soch bdlin or tp open rkhin ap b kamyab hongy or acha profit earn krin gy......
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: Forex min kamyab hony waly 10% traders min shamil hon....

G baai forex trading may jo log tools ka istimaal karthay hay wo maray khyal may kabhi be apna account wash nahee karwatha kionka wo log buhut ihthiaath say trading karthay hay our wo log tukkay nahee kagathay is liay agar apnay aap ko kamyaab karna hay tho sab say pehlay trading tools ka istimaal karna seeko.
    • #3 Collapse

Dear friend for studying business name mostly members Ne kam hote hain aur bahut kam log Kamyab Hote Hain Jo mehnat Karke practice Jyada karte hain apni beche achi Bana Lete Hain unhen market mein problem Nahin Banti...
      • #4 Collapse

ASALAMO ALIKUM
        my dear and respected members ager ham forex mein khud ko ik kamyab trader bnana chaty hein to is k liu hamin chaiy khe ham bhut zeada mejnat krein experince full trade krein or us k sath sath knowledge able posts krein ye kamyab hony ka ek bhetreen zareea hy tab ham kamyab trader mein shamil ho jain gy ...
        • #5 Collapse

G bilkul thek kaha ap ny or main ap k iss bat pr iteefq be karti hu humain chaiye k hum iss main stop loss or take profit kah use kariye or in ko acha sy samj laa k yeh kia chez hain or humera iss ny kis kam ana hain tabhi hum iss main achi earning be kar sagta hain or iss main tabhi acha profit be bana sagta hain humain chiaye k hum iss main himaat na kabi be harye humain iss main learning process ko jari rakna chaiye tabhi hum iss business main agye bar sagta hain
          • #6 Collapse

yes sir yeh bat ap ki right hai or hamain as mien aa kr her bar kam karna hota hai or hamain bee un 10% logo mien shamilh oan hota hai jo as mien earning kerty hien or as k lye hum ko hard work karna ho ga or hamain as mien analysis karna ho ga or as k sath sath hum ko wait ker k trade open karna ho ga tab hum success hasil ker sakty hien.
            • #7 Collapse

Forex trading mai ager traders in logon mai shamil hona chahty hain jo forex traidgn mai kamyabi say kam kar rahy hain tu phir iss kay liye traders ko bohot he focus ho kar trading ke patience aur learning karny ke zaroorat hoge aur sab say baarh kar traders ko bohot patience say apni skill aur expeince ko use kar kay he 10 percent mai shamil ho sakty hain.
              • #8 Collapse

Aaj se takriban 10 sal pahle Forex ki Itni Jyada value Nahin Hoti Thi is vajah se UN Dinon knowledge bhi kam Logon ke pass Hota tha aur log jyadatar Asif loss Karte The lekin aaj ki baat ki Jaaye to Aaj vah 90% loss karne walon mein se sirf 75% log Rah gaye hain aur 25% Aaj Bhi ismein se acchi profit Kama rahe hain aur ho sakta hai ki agale Kuchh Salon Mein 50 50 ho jaaye
                Click On Name And Visit My Journal
                Naseer953 Trading Journal
                • #9 Collapse

forex aik acha business hain hum is mai agar kam kar ky pasia kamana chatey hain to hamy mahnet sy or tawajo sy kam karna ho ga pher he hum pasai kama skay gy forex aik international busines hain hum is mai part time be kam kar sakty hain hum is mai full time be kam karr sakty hain hamy eexpert ban ky mahnet karne hio ge
                  • #10 Collapse

koshish karain keh UPS ka use karain, takeh light ki waja sey hamain ziada loss na ho jaye he chakron me parha raho ya pher kissi k liye kuch aesa weesa na kar sako ho keh light janey key bad jab wapas aye to balance zero ho jaye Is kye leye hamain stop loss ka use zaroor krna chaheye takeh ziada loss sey bacha ja sakay aur balance safe rahay
                    :1f615:Be Hard Go Straight:1f615:
                    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                    • #11 Collapse

Assalamu Alaikum dear Forex member aapane bilkul sahi kaha hai ki Hamen forest Mein Kamyab hone wale 100% members Mein Shamil Hona chahie aur vah unhen member Mein Shamil Honge Jo mehnat karte hain isliye hamen bhi mehnat karna chahegi aur Hamesha rules ko follow karna chahie
                      Visit My Profile

اب آن لائن

Working...
                      X