DEALING RANGE IN FOREX TRADING. Forex trading mein range us situation ko kehte hain jab price ek specific area ke andar repeatedly move karta hai, yani na clearly upar jata hai aur na neeche. Is range ki upper limit ko resistance aur lower limit ko...
Bearish Reversal Pattern in Forex Trading Bearish Reversal Pattern Kya Hota Hai? Forex trading mein Bearish Reversal Pattern aisa price-action formation hota hai jo market ke bullish trend ke kamzor hone aur possible downside reversal ki taraf...
Introduction Symmetrical Triangle Pattern Forex Trading mein aik important chart pattern hai jo market consolidation aur possible breakout ko identify karne mein madad deta hai. Yeh pattern us waqt banta hai jab market mein buyers aur sellers dono...
What Is A Hammer Candlestick? Hammer candlestick forex trading mein aik important candlestick pattern hai jo aksar market ke neeche aane ke baad nazar aata hai. Is candle ka body chota hota hai, jab ke neeche ki wick ya shadow kaafi lambi hoti hai....
: Small lot size k but fady Hein Fawaid Trading ya investment min lot size ka matlab hota hai keh aap kitni miqdar min koi asset khareed rahey hain ya bech rahey hain. Forex, stock market, ya crypto trading min naye aur tajurbe kaar dono qism ke...