Bearish Squeeze Alert Candlestick Pattern.
Bearish Squeeze Kya Hai?
Bearish squeeze ek aisi situation hoti hai jahan market mein prices niche girne ki umeed hoti hai. Yeh pattern traders ko signal deta hai ke ab price further down ja sakti hai. Is tarah ke squeeze mein short sellers dominate karte hain.
Bearish Squeeze Candlestick Pattern Ka Structure.
Bearish squeeze pattern mein chand candlesticks hoti hain jo collectively price drop ka signal deti hain. In candlesticks mein kuch khas features hote hain.
Example:
Agar ek stock ka price $100 per hai aur first day pe ek large red candlestick banti hai jo price ko $95 tak le aati hai. Phir agli do-teen din choti choti candlesticks banti hain jo $95 aur $97 ke beech mein fluctuate karti hain. Last mein ek aur large red candlestick banti hai jo price ko $90 tak le aati hai. Yeh bearish squeeze alert signal hota hai.
Bearish Squeeze Ka Use.
Traders is pattern ka use karte hain taake wo apne short positions open kar sakein ya existing positions ko exit kar sakein. Is pattern ke baad market mein prices ka further girna expected hota hai.
Bullish Squeeze Alert Candlestick Pattern.
Bullish Squeeze Kya Hai?
Bullish squeeze ek aisi situation hoti hai jahan market mein prices upar janay ki umeed hoti hai. Yeh pattern traders ko signal deta hai ke ab price further upar ja sakti hai. Is tarah ke squeeze mein buyers dominate karte hain.
Bullish Squeeze Candlestick Pattern Ka Structure.
Bullish squeeze pattern mein bhi chand candlesticks hoti hain jo collectively price rise ka signal deti hain. In candlesticks mein kuch khas features hote hain.
Example:
Agar ek stock ka price $50 per hai aur first day pe ek large green candlestick banti hai jo price ko $55 tak le aati hai. Phir agli do-teen din choti choti candlesticks banti hain jo $55 aur $53 ke beech mein fluctuate karti hain. Last mein ek aur large green candlestick banti hai jo price ko $60 tak le aati hai. Yeh bullish squeeze alert signal hota hai.
Bullish Squeeze Ka Use.
Traders is pattern ka use karte hain taake wo apne long positions open kar sakein ya existing positions ko hold kar sakein. Is pattern ke baad market mein prices ka further barhna expected hota hai.
Bearish aur Bullish Squeeze Patterns Ka Comparison.
Trading Tips for Squeeze Patterns.
Bearish Squeeze Kya Hai?
Bearish squeeze ek aisi situation hoti hai jahan market mein prices niche girne ki umeed hoti hai. Yeh pattern traders ko signal deta hai ke ab price further down ja sakti hai. Is tarah ke squeeze mein short sellers dominate karte hain.
Bearish Squeeze Candlestick Pattern Ka Structure.
Bearish squeeze pattern mein chand candlesticks hoti hain jo collectively price drop ka signal deti hain. In candlesticks mein kuch khas features hote hain.
- Large Red Candlestick: Yeh candlestick market mein strong selling pressure ko show karti hai.
- Small Green or Red Candlesticks: Large candlestick ke baad choti candlesticks aati hain jo market ki indecision ko dikhati hain.
- Breakout Candlestick: Yeh candlestick previous support level ko breach karti hai aur price ke further girne ka signal deti hai.
Example:
Agar ek stock ka price $100 per hai aur first day pe ek large red candlestick banti hai jo price ko $95 tak le aati hai. Phir agli do-teen din choti choti candlesticks banti hain jo $95 aur $97 ke beech mein fluctuate karti hain. Last mein ek aur large red candlestick banti hai jo price ko $90 tak le aati hai. Yeh bearish squeeze alert signal hota hai.
Bearish Squeeze Ka Use.
Traders is pattern ka use karte hain taake wo apne short positions open kar sakein ya existing positions ko exit kar sakein. Is pattern ke baad market mein prices ka further girna expected hota hai.
Bullish Squeeze Alert Candlestick Pattern.
Bullish Squeeze Kya Hai?
Bullish squeeze ek aisi situation hoti hai jahan market mein prices upar janay ki umeed hoti hai. Yeh pattern traders ko signal deta hai ke ab price further upar ja sakti hai. Is tarah ke squeeze mein buyers dominate karte hain.
Bullish Squeeze Candlestick Pattern Ka Structure.
Bullish squeeze pattern mein bhi chand candlesticks hoti hain jo collectively price rise ka signal deti hain. In candlesticks mein kuch khas features hote hain.
- Large Green Candlestick: Yeh candlestick market mein strong buying pressure ko show karti hai.
- Small Green or Red Candlesticks: Large candlestick ke baad choti candlesticks aati hain jo market ki indecision ko dikhati hain.
- Breakout Candlestick: Yeh candlestick previous resistance level ko breach karti hai aur price ke further upar janay ka signal deti hai.
Example:
Agar ek stock ka price $50 per hai aur first day pe ek large green candlestick banti hai jo price ko $55 tak le aati hai. Phir agli do-teen din choti choti candlesticks banti hain jo $55 aur $53 ke beech mein fluctuate karti hain. Last mein ek aur large green candlestick banti hai jo price ko $60 tak le aati hai. Yeh bullish squeeze alert signal hota hai.
Bullish Squeeze Ka Use.
Traders is pattern ka use karte hain taake wo apne long positions open kar sakein ya existing positions ko hold kar sakein. Is pattern ke baad market mein prices ka further barhna expected hota hai.
Bearish aur Bullish Squeeze Patterns Ka Comparison.
Dominant Force | Short Sellers | Buyers |
Key Candlestick | Large Red Candlestick | Large Green Candlestick |
Small Candlesticks | Small indecisive candlesticks | Small indecisive candlesticks |
Breakout Direction | Support level breach (downward) | Resistance level breach (upward) |
Trading Strategy | Short positions, exit longs | Long positions, hold longs |
Market Sentiment | Negative, Expecting price drop | Positive, Expecting price rise |
Trading Tips for Squeeze Patterns.
- Confirmation: Hamesha squeeze pattern ke breakout ko confirm karein pehle. False signals bhi mil sakte hain.
- Stop-Loss Orders: Apni positions protect karne ke liye stop-loss orders use karein. Yeh unexpected market movements se bachane mein madadgar hoti hain.
- Volume Analysis: Volume ko dekhna zaroori hai. High volume breakout signal ko aur strong banata hai.
- Market Conditions: Overall market conditions ko bhi analyze karein. Squeeze patterns ka effectiveness market trends pe bhi depend karta hai.
تبصرہ
Расширенный режим Обычный режим