What factors affect the forex market?

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

• <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Ghair malki karnsi ( farex ) market duniya min sab se ziyadah matehrk or patcheedah maliyati marketon min se ek hay . ya ek wasi pemane par awamil se matasar hota hay , bashmol : 1. ** Sud ki sharah : ** Sud ki sharah par sintrl binkon ke fisale min namayan tur par karnsi ki qeemton ka tayin hota hay . aali sud ki sharah ghair malki sarmaya kari ko apani taraf matojah karti hay , karnsi ki taarif ki wajah se , jabakah kam qeemton ki karnsi ki qeemton min kami ki wajah se hoti hay . 2. ** Aqtasadi ashare : ** Aqtasadi aed w shmar jise ji di pi ki tarqi , rozgar ke aed w shmar , afrat zar ki sharah , or minofectureng ke aed w shmar karnsi aqdar ko matasar karsakte hen . mazboot aqtasadi ashare am tur par ek mazboot karnsi ki qayadat karti hen , or is ke baraks . 3. ** Siyasi istehkam or aqtasadi karkardgi : ** Mastahkam hakomaton , kam badunwani ki sath , or masbat aqtasadi karkardgi ke sath mamalk ziyadah ghair malki sarmaya kari ko apani taraf matojah karte hen , karnsi ki taarif ki wajah se . 4. ** Jiopoletic waqaat : ** Siyasi kasheedgi , jangin , antakhabat , or degar geograpi waqaat ghair malki karnsi ke bazar min ghair yaqeeni or adam istehkam peda karsakte hen . taajron ko aksar jiopoletic adam istehkam ke duran mahfooz panah guzin karnsiyon ki talash hoti hay . 5. ** Market jazbat or tashkhais : ** Taajr khayalat or market jazbat mukhtasr madat ke karnsi ki nakhal w harkt par ek aham asar hoskta hay . tashkhais karnsi ki qeemton min ties bahao ki qayadat kar sakti hay . 6. ** Tred belnas : ** Ek malk ke tajarti tawazin ( baraamadat mines daraamad ) is ki karnsi ki qeemt par asar andaz kar sakta hay . tajarti azafe ke sath mamalk an ki karnsiyon ki taarif karte hen , jabakah tajarti khasare ke sath an ki qeemton min kami ka samana karna padta hay . 7. ** Markazi bink ke madakhalt : *** Markazi binkon ne kabhi kabhi farex market min an ki karnsiyon ko mastahkam karne yaa aqtasadi maqasid ko haasil karne ke laye madakhalt ki . 8. ** Qadarti afat or tabahi : ** Zalzale , tufan , yaa pandemix jise ghair mamoli waqaat malk ki misht or is ki karnsi par mayus kan asarat hoskte hen . 9. ** Market ki lachakdar : ** Kam lachakdar aali adam istehkam or wasi boli se farex market min spred se ziyadah azafah kar sakta hay . 10. ** Market ki tashkhais : ** Bade adarah khaladiyon or hage fands aham tajart ke zaria karnsi ki qeemton par asar andaz kar sakte hen . 11. ** Gulobl aqtasadi haalat : ** Badi misht min aqtasadi rjahanat or maliyati palisiyon ko farex market par asar andaz kar sakta hay , cunkah an mamalk ki karnsi aksar mahfooz panah guzin asason ke tur par kam karte hen . 12. ** Takniki tarqi : ** Treading plet farmaz or algorthamk treading min baduat market ki harkiyat ko matasar karsakte hen . ya taslim karna zarori hay kah ya awamil aksar ek dosare se bat chiyat or asar andaz karte hen , jo ghair malki karnsi market min patcheedah or kabhi kabhi ghair matoqa tahrikon ki wajah se hote hen . natije ke tur par , farex treading min khatrat shamil hen or treading ke fisale karne se pehle an awamil ke muhatat tajaziya or samjne ki zarort hoti hay

• #3 Collapse

Forex market mein mukhtalif cheezain asar andaz hoti hain, jinmein economic indicators jaise GDP, employment data, aur inflation shamil hain. Doosri taraf, central banks ki policies, interest rates ke faislay, aur monetary policy statements bhi aham kirdar ada karte hain. Geopolitical events, jaise wars, trade agreements, ya sanctions, market ke sentiment ko badal sakte hain. Saath hi, trader psychology aur global market trends bhi Forex rates par asar dalte hain.
      • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
      • #4 Collapse

**What Factors Affect The Forex Market?**
        Forex market duniya ka sabse bada aur liquid market hai, jahan currency pairs ki trading hoti hai. Forex market mein price movements kaafi tezi se hote hain aur in movements par kai factors ka asar padta hai. Agar aap ek successful forex trader banna chahte hain, to yeh zaroori hai ke aap samajh sakein ke kis kis factor ka asar forex market par padta hai. Aaj hum discuss karenge un factors ko jo forex market ko affect karte hain.

### 1. **Economic Indicators**

Ek economy ki economic health ka direct asar forex market par padta hai. Economic indicators, jaise GDP (Gross Domestic Product), inflation rate, unemployment rate, aur consumer confidence indices, market mein price movements ko influence karte hain. Jab kisi country ka economic data strong hota hai, to uski currency ke value mein izafa hota hai. For example, agar US ka GDP growth rate achha hota hai, to US dollar ka value barh sakta hai.

### 2. **Interest Rates**

Interest rates central banks dwara set kiye jate hain, aur yeh forex market par bohot bada asar dalte hain. Jab central bank interest rates ko badhata hai, to uske country ki currency ki value bhi barh jati hai. Iska reason yeh hai ke high interest rates investors ko zyada returns offer karte hain, is liye foreign investors apni investments ko us currency mein convert karte hain. Is tarah se, interest rate changes currency value ko directly affect karte hain.

### 3. **Geopolitical Events**

Geopolitical tensions aur events bhi forex market par major influence daal sakte hain. Wars, elections, political instability, aur international agreements ya conflicts currencies ki value ko effect karte hain. Agar kisi country mein political instability hoti hai, to uski currency ki value gir sakti hai. For example, Brexit ke dauran, British Pound ne significant losses dekhe the due to uncertainty and political tensions.

### 4. **Market Sentiment**

Market sentiment bhi forex market ki price movements ko influence karta hai. Agar market mein risk aversion ka mood hota hai, to investors safe-haven assets ki taraf jaate hain, jaise US Dollar aur Japanese Yen. Similarly, jab market mein optimism hota hai, to investors riskier assets ki taraf bhi move karte hain. Market sentiment kaafi dynamic hota hai aur financial news aur global events ke basis par change ho sakta hai.

### 5. **Supply and Demand**

Forex market mein supply aur demand ka basic economic principle bhi kaafi important role play karta hai. Agar kisi currency ki demand zyada hoti hai, to uski value barh jati hai. Conversely, agar demand kam hoti hai, to us currency ki value girti hai. Yeh demand-supply principle currencies ke price movements ko determine karta hai. Supply and demand factors bhi geopolitical conditions aur economic health ke wajah se change ho sakte hain.

### 6. **Central Bank Policies**

Central banks, jaise Federal Reserve (US), European Central Bank (ECB), aur Bank of Japan (BOJ), apni monetary policies ke through forex market ko influence karte hain. Agar central bank ne currency ko strengthen karne ke liye interest rates badhaye ya currency interventions kiye, to market mein us currency ki value mein changes aayenge. Central bank policies traders ko future price movements ka direction dene mein madad karte hain, aur yeh forex market ko actively affect karte hain.

### 7. **Natural Disasters and Unforeseen Events**

Natural disasters aur unforeseen events bhi forex market mein volatility la sakte hain. Agar kisi country mein natural disaster hota hai, to uski economic activity disrupt ho sakti hai, aur uski currency ki value gir sakti hai. Iske alawa, health crises (jaise COVID-19 pandemic) bhi global market movements ko impact karte hain, jo directly forex market par asar dalte hain.

### 8. **Global Trade and Tariffs**

Global trade relations aur tariffs bhi forex market par asar dalte hain. Agar do countries ke beech trade relations strong hote hain, to un countries ki currencies ki value barh sakti hai. Trade disputes, sanctions, aur tariffs bhi currencies ko affect karte hain. For instance, agar United States aur China ke beech trade war hota hai, to dono countries ki currencies par negative impact ho sakta hai.

### 9. **Commodity Prices**

Kayi currencies, especially commodity-exporting countries ki, commodity prices se closely linked hoti hain. Agar oil, gold, ya other commodities ke prices barhte hain, to un countries ki currencies bhi strengthen ho sakti hain. Misal ke taur par, agar oil prices increase hote hain, to oil-exporting countries jaise Canada aur Russia ki currencies ko faida ho sakta hai.

### Conclusion

Forex market ek complex aur dynamic system hai, jahan kayi factors currencies ki value ko affect karte hain. Economic indicators, interest rates, geopolitical events, market sentiment, aur central bank policies forex market ko directly influence karte hain. Agar aap forex trading mein success paana chahte hain, to in factors ko samajhna bohot zaroori hai. In factors ki analysis kar ke aap apne trading decisions ko zyada informed aur profitable bana sakte hain. Forex market mein consistent profit kamane ke liye aapko in factors ki movements ko samajhna aur unhe apne strategy mein implement karna hoga.

اب آن لائن

Working...
        X