The Concept Of social trading in forex?
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

    The Concept Of social trading in forex?
    The Concept Of social trading in forex?
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

    Introduction Assalamu alaikum bilkul theek honge social trading kya hai aur aaj Ham social trading ke bare mein padenge ki social trading kya hai aur flex ke platform per iski kya ahmiyat hai i m kuchh batchit ke bare mein karte hain aur inke bare mein information hasil karte hain aur dusron Tak share karte Hain The concept of social business? Samaj fans, salmaya kali ki donya ming ek nesbata nia tasur hai, social media jas ming, ya en lin kamonti ko salmaya karon, ya tajiron ke dharmilian aya malamt, haqmat amari ya bast ke tabadil ko ehsan banana ke lai rita hai. Samaj Iak basmak fundamental massad solo Salmaya Kalon that li fisra saji ka amal ko know that lo anhen ek dusare se bat chiat eva sehane ki permit data hai or se bi zidade tajraba cal tajiron se. Samji wak ka aham anasir min am tor par shamil hiam: 1. **Warkanplet social knitting farm**: Social Rally Prat Farm Baft Nakhel Banya Amai Min Nakhel Banikid Mart To Jojo Tajiron Ya Sarma Ya Karung Kumalkar Latte Chicken. Ya Ferma ik Samaj Nit Wak Ke Tul Pa Kam Karti Hai, Jahan Selfin Ik Dusare Se Mansooruk Karsakt Hayam, Ke Kiarat Ka Ashtlak Karin, Ya Bazar Ka Jahanat Pa Thabadihila Kayal Karin. 2. ** Consumable Parofilosis **: Pert farm social market parhalf sarovki paro file heijoki kivas yanki sargarmillion, karkargikita alek, rawadari of tent or degar matal camaromat di kataot. Or the transparency of the salon, which is successful. 3. **copy stamp**: The same footprints, Baniyadi Hazayat Min Sek 'kapi' or 'step on fire'. Ya faryat kam tajarba kalu salumaya kalun ku kod kalu tarike se jiada mahalin ya zayed tajrang ki tajart ki nahal karun kabul banata hi. Job ik mantakab taazur ik takjert par amala ahmed karte hi, prat form kahad kalu tarike se prokal register in your user account. 4. **Perkaron or Lahnumaun**: Samaj Tajarti Pret Farm Salfin Ko 'Perokaron' (Jo Rog Dosalon Ki Tajart Kapi Karte Hayam) or 'Lahnumaon' (Tajrabe Wale Taajrong Ko Nahal Kiya Jasta) Hi) Min Salfin Ko Dorya Bandi Karte Hayam. Lahonomaon ko mukaburiat ke sat hawasala afzai ki jati hai ya baz satun main, prokalon ki taada pal ambani mariati anamat wa apani tarahu matuja karte tuk. 5. **Social bat chat**: Samaj Tagherti Pret Pharm Aksal Aksal Bahas Tip, Lashgar Tabsara Ya Pagham Rasani Ki Kazasiat Min Shamir Hong Jo Sarfin Ke Darmian Bet Chiat Koh Ahsan Banan Min Madad Multiyot. Or change it to Tajajya or Rai
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #3 Collapse

      پرٹ فارم سوشل مارکیٹ پارہالف سروکی پارو فائل ہیجوکی کیواس یانکی سارگرملیون، کارکرگیکیتا ایلک، خیمہ کی راوداری یا دیگر ماتل کیمارومیٹ دی کٹاؤٹ۔ یا سیلون کی شفافیت، جو کامیاب ہے.

      اب آن لائن

      Working...
      X