What is downside risk
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

    What is downside risk
    What is downside risk
     
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

    Downside risk Assalam o alaikum dosto Kaise Han ap sb umeed hai k ap sb khariyat se hon gen Forex form aik boht hi acha form hai is min hm ghr bethe Apna kam kr skate han lekin is min humein mehnat krni chahiye What hm mehnat nh kren ge to kbhi bhi kamyab nh ho same ge Sb se phle to humein is k bare min knowledge honna boht Zrori hai aj hm downside risk k bare min discussion kr the han Min apko is k bare min explained krti hon Understanding downside risk kuch sarmaya kaari mein manfi khatray ki aik mehdood miqdaar hoti hai, jabkay deegar mein la-mutnahi khatrah hota hai. misaal ke tor par, stock ki kharidari mein manfi khatray ki aik mehdood miqdaar hoti hai jis ki had sifar hoti hai. sarmaya car apni poori sarmaya kaari kho sakta hai, lekin ziyada nahi. stak mein aik mukhtasir position, taham, jaisa ke aik mukhtasir farokht ke zariye mukammal kya jata hai, laa-mehdood manfi pehlu ka khatrah rakhta hai kyunkay security ki qeemat ghair muayana muddat tak barh sakti hai . manfi khatrah security ke mumkina nuqsaan ka takhmeenah hai agar market ke halaat is security ki qeemat mein kami ka baais bantay hain. istemaal shuda pemaiesh par munhasir hai, manfi pehlu ka khatrah kisi sarmaya kaari ke liye bad tareen soorat e haal ki wazahat karta hai aur is baat ki nishandahi karta hai ke sarmaya car ko kitna nuqsaan uthana hai. manfi khatray ke iqdamaat ko yak Tarfah test samjha jata hai kyunkay munafe ke imkanaat par ghhor nahi kya jata hai. ahem take ways manfi khatrah security ke mumkina nuqsaan ka takhmeenah hai agar market ke halaat is security ki qeemat mein kami ka baais bantay hain. manfi khatrah sarmaya kaari mein nuqsaan ke khatray ke liye aik umomi istilaah hai, jaisa ke nuqsaan ya faida ke matawazi imkaan ke barkhilaf hai. kuch sarmaya kaari mein manfi pehlu ka khatrah laa-mehdood hota hai, jabkay deegar mein manfi pehlu ka khatrah mehdood hota hai. manfi pehlu ke khatray ke hisaab kitaab ki misalon mein name inhiraf, value at rissk ( var ) aur roy' s safety first ratio shaamil hain .
     
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #3 Collapse

      Understanding Downside Risk jb kh kchh asason men lamhdod khtrh hota hay، dosron men mnfe phlo ka khtrh mhdod hota hay۔ msal kay tor pr، astak kay hsol men mnfe phlo ka aek mhdod khtrh hota hay jo sfr tk mhdod hota hay۔ malk ko kl nqsan ho skta hay، lekn zeadh nhen۔ tahm، astak men aek mkhtsr pozeshn، jesa kh aek mkhtsr frokht kay zreaay hasl kea jata hay، as men lamhdod kme ka khtrh shaml hota hay keonkh sekeorte Example of Downside Risk: Semi-Deviation mnfe anhraf، jsay nem anhraf bhe kha jata hay، srmaeh kare aor port foleoz men mnfe phlo ka andazh lganay ka aek bht mqbol treqh hay۔ yh pemae'sh maeare anhraf say mkhtlf hay keonkh yh srf khrab atar chrrhaؤ ka sbb bnte hay۔ yh nqsan kay tgher kay sae'z ko drst krta hay۔ srmaeh kare kay mntzmen ko mnafa men nmaean tbdeleon ka samna krnay kay ntae'j ka samna krna prr skta hay keonkh maeare anhraf ka hsab bhe aopre tgher kay sath kea jata hay۔ yh mse'lh mnfe anhraf say nmta jata hay، jo srf mnfe ntae'j pr ghor krta hay۔ drj zel farmolay ko maeare anhraf () ke gnte kay leay astamal kea jata hay، jo as bat ke pemae'sh krta hay kh deta an ke aost say ktnay osea pemanay pr tqsem kea gea hay: Other Measures of Downside Risk The SFRatio tjzeh kar aor khredar kbhe kbhar mnfe khtrat kay azafe aqdamat astamal krtay hen۔ Roy's Safety-first Criterion (SFRatio)، an men say aek، port foleoz ko as amkan ke bnead pr janchnay kay qabl bnata hay kh an ke oapse km say km mtlobh hd say nechay aajae'ay ge۔ yhan، msale port foleo oh hoga jo as amkan ko km krta hay kh as ke pedaoar aek khas hd say nechay aajae'ay ge۔

      اب آن لائن

      Working...
      X