Demo account me loss ki recovery me asani kinu hoti hay?

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

Demo account me loss ki recovery me asani kinu hoti hay?
    Ye sab ne demo account me note kia ho ga key agar loss ho jaye to es ki recovery bahot hi asani se be ho jati hay aur bahot kam time me ye loss recover ho kar account balance profit me be change ho jata hay es ki main waja ye hoti hay key demo account me account balance bahot zeyda hota hay aur es ko loss hony ka dar be traders ko nahi hota esi waja se agar bahot zeyda loss be ho jaye to traders baghir sochy smajy hi loss ko recover karny key ley bahot zeyda risk le lety hey jo key profit me ye trades change ho kar loss ko recover kar lety hey.
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: Demo account me loss ki recovery me asani kinu hoti hay?

Dear friend app kha sawaal bilkol theak ha lakin sb sa pahle baat ya ha ka.demo orr real account main bhot fark.ha iss lia huma dirf paretice ka lia demo account use krna cahia orr huma kuch wakat ka baad real account main aaa jhy lakin ik baar app ko real account ki samaj aa jhy
    • #3 Collapse

Dear demo account mein pehly tu loss nai hota kionkeh balance boht ziada hoti hai aur trade loss mein dair tk rehny k baad profit mein aa jati hai kionkeh demo account balance ziada hony ki waja se wash nai hota.
      • #4 Collapse

ji haan sir aapne bilkul theek kaha hai agar Hum Pakistan Forex Mein kaam karte hain aur hum demo account ko istemal karte hain aur usme Hamein nuksan hota hai tu Hua nuksan Hamara isiliye jaldi recover ho jata hai ki Humne Soch Mat Kar trading bilkul Bhi Nahin Ki Hui hoti Kyunki Dam account mein Hamein pareshani nahi hoti thanks
        • #5 Collapse

G ap nay baat to theak ki hai laikin dear friend Mai ap ko btana chahun he Kay demo per account sirf practice Kay liye hota hai ap demo account per sirf trading ki practice Kar saktay Han or us Kay baad apnay real account per trading Kar Kay profit gain Kar saktay han
          • #6 Collapse

dear traders fofrex m jo demo account practice kelia hota he. demo account m aik tu balance buht meximum hota he. agar loss hobe jai tu buht nald recover hojata he. dosra ismain member ko ye tention nahi hota agar loss ho b jai tu wo ose recover hone kelia bar lot lagetae he. phar wo asani se recover hojata he.
            • #7 Collapse

G Han dear ap ne bilkul sahi baat ki Hai yahan par bohat sare traders aise hain jo KY demo account ko just practice account he samajhty hain is men working real account ki tarha nahi krty yehe wajah Hai ky wo yahan Har tarha ka risk lyny ko tyar ho jaty hain aur apny Har loss ko demo par easily recover kr lyty hain jab ky real trading men wo risk lyny se darty he rehty hain jis ki wajah se wo kabhi acha profit hasil nahi kr sakty hain.
              • #8 Collapse

Jihad year aapne bilkul theek Kaha demo count Mela uski recovery Ho Jati Hai demo account mein main balance De unlimited hota hai aur uske bad loss Ka Dar Nahi Hota confidence rocket trade karte hain lekin Jab real account mein trading ki Jati Hai to loss Kadar hota hai confidence na Rakh pain ki vajah se Sahi kaam nahi kar paate...
                • #9 Collapse

Demo just practice account hai hamy chahiya demo account sirf ham 1000USD wala hi banayn kiyon k usmai trading Santana asan hai risk ziada hai trading mai asal chiz risk management hi hai aur quantity of your trades manage with capital
                  • #10 Collapse

bhai jan jub ap demo account ko demo samaj kar kam karte hain to phir ap forex ko kabi bi learn nahi kar sako gey so ap ko chahiye k ap demo par bi wese hi kam karo jese wo ap ka real account hai or demo account par ap lot size bi minimum rakh kar kam karo ta k ap ko profit earn karne ka pata chale so agar ap demo account ko real account samaj kar kam kare gey to IN SHA ALLAH ap bohat achi learning kar pay gey.
                    • #11 Collapse

demo hamy as a teacher guide karta hain is mai kam karny sy hmy acha bonus milta hain demo mai kam karny sy hamy acha bonus milta hain hum is mai 24 ganty mai sy kese be wakt ka time table bana kar kam kar sakty hain hum is mai agar lalchi ban ky kam kary gy to hamy loss ho jy ga is mai market ka koi qasur nahi hota
                      • #12 Collapse

Assalamualaikum dear Forex number demo account sirf experience gained karne ke liye hota hai aur hum usme in Moscow ijeecse recover kar sakte hain vast experience ke liye hoti hai isiliye demo account se losco recover karna easy ho jata hai
                        Visit My Profile
                        • #13 Collapse

Dear friend aap bilkul theek Ja Rahe Hain Ki Hum Dum account key recovery Ke Liye Hum loss recovery ke liye Kyunki Hum Dum account smart karte hain Kyunki Woh isliye Aasan hota hai ki hum ismein practice karte hain Garam real account mein loss Ho Jaye Toh Main usme in recover karna bahut jyada Mushkil hota hai Kyunki demo Kaun Pam practice kar rahe Hote Hain
                          • #14 Collapse

Forex trading me jab hum demo account per practice kar rahe hote he to hamare pass demo account me capital balance ziada hone ki waja se hamara loss recover ho jata he real account me kio k bonus kam aata he to hamen jo loss hota he us ko recover kerna kuch mushkil ho jata he is liye hamen demo account per bhi small capital balance se practice kerni chahiye tab hi hum demo account me achi practice kar sakte he.
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

Agar Hum Log Yahan Par Ek acchi direction ke sath perfect method ke saath kaam karte Jaenge is Hamari earning aur Hamari management yahan se bahut beautiful ho sakti hai market Mein kaam karte hue Forex par kaam karte hue bahut jyada questions coface karna padta hai woh Aise Log Yahan Par proper method ke sath earning kar rahe hain Jyada Se Jyada long time ke liye business to manage kar rahe hain uss time Hoti Hai Jab Hum market ko English mein Lete Hain Log Yahan Par $1000000 kar chuke hain

اب آن لائن

Working...
                              X