day trading kia hota ha?
No announcement yet.
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #841 Collapse

    Day trading hum iss ko khty hai ka jab hum apna trading ka kam means buy or sell din main karty hain. iss ko day trading kahty hain. agar raat ko karain ga tu iss ko night trading kahty hain. tu ye ap par depend karta hai ap kis time trading akrna chaty hain.
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #842 Collapse

      day trading kia hota ha?

      اصل پيغام ارسال کردہ از: zia پيغام ديکھيے
      what is day tradingg and how can we do that
      Forex trading aik buhat hi acha karobar he jo kei tareeqon se humin profit bhi deita he humin es min mojod mukhtalaf options se faida utha k earning karni chahye. Es karobar min humari marzi he hum long trade karin ya short ye sab humari apni choice aur marzi pe depend karta he jeise jeise humari malomat barhti he hum choti choti trade kar k aik hi din kafi munafa bhi earn kar sakte hin.
      • #843 Collapse

        Dea mery khayl men k day trading us ko kahty hen k kitny din markeet khuli hui thi and kitni trading ki trader ny and kis waqt login and log out hua to dear is ko day trading kahty hen and jo trader din men trading karty hen and rat men rest karty hen us ko b day trading kahty hen.
        "The Best Way To Find Yourself Is To Lose Yourself In The Service Of Others"
        Buy/Sell Exchange $: +92-308-3035935

        Join us for Trading Signals & Analysis

        For Registration: Click Here
        Monthly Bonus Limit: 250$
        Per Post Bonus: 0.20$
        Note: Copy & Paste Not Allowed, if You do Copy Paste Then You Will Be Banned Shortly.
        • #844 Collapse

          i imagine that perseverance is an important part required with fx trading various professionals reduce the cash mainly because they desire large number profit small amount of time......
          • #845 Collapse

            trading ka meaning ho sakta ha k kon kon se dino ma trade hoti ha tu wo hain forex trading krty ho ap ko agr trading achi ati hy to phr ap boht he easy sy trading kr skaty
            • #846 Collapse

              Mery khyal main day trading us ko kehty hay jo trading day kay time par hum karty hay day time main market ki movement ko hum asani say samjh askty hay so humay chahiey keh day time main ziada time dain trading ko tab he hun forex trading say acha profit earn kar sakty hay.
              • #847 Collapse

                day trading say murad hai kay apko is buinsess mei koi bi limit nai hoti kay kay apnay tarding din kay watqt mei karni hai ya rat kay watq mei kyu kay ap tarde kahi bi tim [pe kar sakty hai
                • #848 Collapse

                  Day trading kuch bhe nhi huta ,yaha per kuch bewaqoof hain ju k day ya NIght trading ke rutt lgaye pherte hain, trading 24 hours open rehty hain and week main 5/7 tu jub bhe time mille trading ker sakte hain.
                  • #849 Collapse

                    day trading k barey main mje koi knowledge nahe hai k ye day trading kya hai kyun k main khud demo account use kr rha hun aur apna experience gain kar rha hun
                     
                    • #850 Collapse

                      dear is main day trading ye hoti ha kay hum forex main jab bi kaam karty ha to humian ismain leraning karni parti ha then hum isman kaam karty ha to ye zaroori ota hais mian
                      • #851 Collapse

                        Day trading mean that trade doing in the day time. Forex 24 hours playing and you can do Forex trading any reading and garner a vast money any example. Forex is the unsurpassed way to garner a biggest money in less time.
                        • #852 Collapse

                          day trading ka tu mje nahe pata k kya hota hai kyun k main khud yahn demo account use kr rhey hain aur earning kar rhe hain aur maze se aomunt ku earn kar rhey ahin
                           
                          • #853 Collapse

                            Forex trading aik buhat hi asan karobar he jis min hum lagatar trading kar k jeise jeise profit hasil kar sakte hin jesie jeise hum es karobar min work karte hin to humin es karobar min ziayda earning bhi milti he .Day trading ye he k hum es karobar min aik hi din min apni trades ko close kar k apne profit ko with draw bhi kar sakte hin.
                            • #854 Collapse

                              I think day trading mein is that tradin in which traes are open and closed in the during day.It is called day trading.But i am not confirm about this.Only i think this way.
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #855 Collapse

                                ji Jinab Bohat hi Achaw Sawal Pucha Hai Apne IS Post Se Bohat Se Logo Ko Un kay NAmaloom sawalaat kay JAwab Mil GAye Hogay OR Mere Khayal MAin ye day trading wo hoti hy jis me market 2 p.m to 5 p.m fast chalty usse khety hen shayad....! ye mujhy lagta hy. Baki eska sahi or perfect mening mujhy nahi pta...

                                اب آن لائن

                                Working...
                                X