Agr ap sbr kr skty hn to ap forex min kamyab hn....

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

Agr ap sbr kr skty hn to ap forex min kamyab hn....
    respected members forex aik aisa buisness hy jis min hmin wait krna hota hy trade loss min b hoti hy chlti rehti hy 2 sy 3 din b lg jaty hn agr hm sbr krin gy or jld bazi ni krin gy to trade zarur profit min jay gi islye mn ye kehta hun k agr sbr.kr skty hn hm to kamyab hn
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: Agr ap sbr kr skty hn to ap forex min kamyab hn....

dear friend forex trading mn sabr aur brdasht ka hona bahot zroori ha forex trading mn aksr doston ko jb loss hota ha to preshan ho kr trade close kr detay ahn jisay pr recover krna moshkil ho jata ha lekin jo log sabr krtay hn unki trade zroor profoit mn bhi jati ha
    • #3 Collapse

Forex main kamyabi hasil karne k liye sabar bahut zarori hai our is business main jald bazi bilkul bhi nahi karni chahiye our is business ko aram sakoon our fresh mind k sath karna parta hai jis main ap success ho sakte han
      • #4 Collapse

Forex mn2 points aisy hogy hn k jb trader ka saber ka test hota h.ek to jb bonus milta h to jaldbazi log bina kisi knowledge aur experience k real trading mn a jaty hn. Dusry jb trade close krni hoti h to wahan bi sabr ni krty bl k hold krny k bjay fori profit k chaker mn just thora sa profit hi secure krty hn. Trading mn berdasht ki waja sy trader kamyab hota h k wo loss sy ghabrata ni aur apny kaam mn lga rehta h.
        Just view ???, Like kon kry ga???
        • #5 Collapse

g han ager saber ha tu iss ka satyh kamyabi be ha ku ka saber krna waluya ka sath Allah tallah hota ha or jiss ka sath ALLAH tallah ho wo bhala kisi medan ma nakam ho sakta ha kia chaya wo forex trading ho ya phir koye or kaam he ku ho lakin forex ma hmmya sabaar sa kaam lana ki sab sa zada zarorat hoti ha
          • #6 Collapse

g han dear ap ny sai bat ki ha k agar hmm forex ma sabar karain gy tu hmm kamiyab ho jae gy keo k agar forex ma loss ho jata ha tu hmm sabar kar k us ko pora kar sakty hain tu is tarky sy hmm kamyab ho sakty hain is liya hmmy chahye k hmm forex ma sabarr sy kam lain
            • #7 Collapse

g han dear brother main ap se agree karta hun forex main sabar karne wala kamyab hota hae q ke forex main jab apko loss hota hae to apko sabar se kam lena cahiye agar hum sabar se kam len gy to hamen pehle se zayada earning ho gy
              • #8 Collapse

Ap ki baat theak hai k forex market mai sabar krna zaroori hai aur jo forex market mai sabar krta hai tou wo market mai zada earning kr sakta hai aur wo market mai loss bhe kam krey gy. Foreex market mai sabar krna bohat zaroori hai. aUR SABAR KRNEY SEY TARGET KO HIT KR SAKTA HAI.
                • #9 Collapse

Yes sir jab hum as mien aa ker sabar kerty hien tu hum s mien aa ker earning hasil ker sakty hien as lye hamain as mien aa ker her bar kam karna hota hai or hamain as mien aa ker sabar ka daman nahi chorna htoa hai jab hum as mien aa ker sabar kerty hien tu hum as mien aa ker earning hasil ker sakty hien as lye as mien her bar care karna hota hai or hamain as mien aa ker dil say khob mehnat karna hota ai or apni life ko asan bana ker as mien kam karna hota hai.
                  • #10 Collapse

Dear friend sabar ak bht chz ha aap is koo jitna bhi apnay ga ap ko faida ho ga kun ka is sa hum ko lagna ka bad bar bar check ni karna parta r is sa aap ka loss bhi ni hoo ga jis sa ap forex mn kamyab hoo skta han
                    • #11 Collapse

Haan g ap nay theek kaha hai agar hum sabar sy kaam laitay Hain tou hum zaroor kaamyaab ho saktay Hain hamain Harr kaam mein sabar sy kaam laina chahiye Orr agar forex mein hamain loss ho jatay hai tou humain sabar sy kaam laina chahiye agar hum sabar sy kaam laity Hain tou hamain bohat zayada earning bhi haasil hoti hai kiun k sabar ka phul meetha hota hai
                      • #12 Collapse

Dear apki bat thek hai k agar ham is mein sabar kar te hain to ham is mein kamyb ho skatre hai aoer ham ko ismein zyada profit hasil karne ki koshsh nahi karna chaiye is mein agar ham ko is mein apna loss nahi karwana hai to ai to ham ko is mein lalch nahi larna chaiye oar is mein ham ko riksy tarde nahi lagane chaiye is mein ham risk lete hain to hi ham is mein apbna account wash kar wate hain qk aik good tarder kabhi lalcha nhai kar ta hain aur ham ko bhi is mein lalch nahi karna chaoiye aor nham ko is mein sabar se kam karna chaiye
                        • #13 Collapse

Hi ji bilkul aap ne Sahi kaha hai agar Hum Sabar kar sakte hain to he Forex main Kamyab Hain hamein chahiye KY forex ko zada Se zada time Dy aur mahnat aur saber at kaam ly gy Tu he hum is business my Kamyab hai q k Sabar Ka Phal Meetha Hota Hai isliye Hamein chahi ke Hum saber Ky Saath Kaam ly.
                          • #14 Collapse

Aap Ki Baat bilkul sahi hai agar Hum farex Mein Sabar kar sakte hain tu Ham Kamyab Hain Kyunki Yahan Par aapko Sahi time se trade open close Karni hoti hai aur apni Marzi se koi kaam nahin kar sakte isliye Sabar accha hi hota hai
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

forex main sbar se kam laina chahye jaldbazi hume lay k doobti hai hum jaldbazi main bahoot ghalt decision ly laity haain jis ki waja se hum loss main jaty haain hume her haal main sabar se kam laina chahye tarde jab b open karain to sabar se kam lain kyu k trade kisi time down main b jaa rahi hoti ahi hume cahhye k sabar se kam lain aur foran trade ko close mat kaarin is se hum profit main jaain gay.

اب آن لائن

Working...
                              X