week k start min market jis point sy start hoti hy us point py wapas zarur ati hy...

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

week k start min market jis point sy start hoti hy us point py wapas zarur ati hy...
    Respected members jb market start hoti hy new week sy to agr hm trade lgaty hn or wo loss min chli jay to kbhi b close na krin blky sbr krin q k trade wapas zarur ay gi q k market aik bar week min us point py zarur ati hy chahy up jay ya down jay us py wapas ay gi islye kbhi b trade loss min close na krin blky sbr krin to hmin acha profit mily ga...
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: week k start min market jis point sy start hoti hy us point py wapas zarur ati hy

As-salamu alaykum doston Yeh Baat Haqeeqat hai aur Aisa Aksar hota hai Kyunki market Aisa weekend ke Aakhir Mein Kyon Karti Hai uski Sabse Badi bajaji Hoti Hai market Hamesha returns Leti Hai ha ya Baat alag hai ki hum kaun se time frame par kaam kar rahe hain us hisab Se Hua market rates Leti Hai Agar Hum one month se kaam kar rahe hain to weekend Mein Woh Kaise details Legi aapko chahiye
    • #3 Collapse

Re: week k start min market jis point sy start hoti hy us point py wapas zarur ati hy

Ji haan main aap ki baat se Ittefaq karta hoon aap ne bahut achi baat share ki hai Hi Mera Khayal mein Friday Wale Din market ke movement Tej hoti hai ya Salon Hoti Hai senior Kehte Hain Ki BK last Din aapki trade Agar profit Mein Hai To usko lazmi close kar dena chahi Agar Thode last Mein Hai tab bhi trade ko close kar dena chahiye Kyunki week ke first day mein main market ki movement ka kuch pata nahin Hota ke kis Taraf Jayegi Kisi bhi trade ka open Rahana trader ke liye munasib Nahin Hota
      • #4 Collapse

Apne emotional ur lalach py hamra zahror control hona chaiye emotional se hum is main nuqsan krte hein market jis point se open hoti hai os point py wapis b ati hai ye confrom hai ur agr hum is maim small lotsize ka istamal krein gy tu hume muskil nai ho gu market ko fallow krne main
        • #5 Collapse

G han ap ney dost baja fermya hy. Trade loss main ho to market wapis zaror reverse hoti hy keon keh iski movement wave ki terhan hoti hy. Dost saber bahut kerna perta hy. Ager main apko gbpusd ki example don to usko aik month ho gai hy woh udher hi utki hoi hy. Jb pair sideway trend main chla jaey to phir ziada saber kerna perta hy. Dear main to kehta hon stop loss ko use kia kerain.
          • #6 Collapse

Jee friends forex ek international level ka business hay world wide business b bol skta hein jasa international level par GOld ya currency Doller ja ponts upp down hota rahta hein her sec asa he ya business hay yahn par b market points change hota rahta hein is lyia humy chyia kay hum wait krain or Good time jab market achi ho tu treading krain.
            • #7 Collapse

forex market maina syi movement bar bar ati rahti hai es liye market ki moving ko hum exact main kbhi bhi asume nahi kar skty hain es liye kbhi bhi market ko dekhy bgair trading na karen q k ayse apko loss hony k chances zyda hoty hain tu apko current sort e hal ko folllow krna chahye q k jub hum market ko follow kar k trading karty hain tu hmain faida mil jta hai jub k aginst amin jany se hmaisha loss he hota hai
              • #8 Collapse

Dear ye zruri ni ha q k market ko AGR day one time frame pe daukhaen tu us mein AGR market trend start kr Se tu poor a week market bullish ya bearish hi rehti ha q k AGR ap daikhaen week ki candles ko tu WO dojo candles kem hi banati haen ziada ter poori candle hi banti ha.Jo ap bat kr rahy haen us mein AGR weekly time frame pe doji candle bany tu tb hi mumkin ha.
                • #9 Collapse

jab market open hote hain to kabe be market ko dakhy bager kam nahe karna chahey kue ky loss ky chance bohat zada hoty hain is liey hamy soch samj kar forex main kam karna chehay is liey hamy market ke movement ko follow kar ky saber sy kam karna chehay tak ky hum loss sy bach jay forex aik real business hain
                  • #10 Collapse

forex aik unique business hain hum is ke market mai amount invest kar ky acha profit gain kar sakty hain hum is mai live trading be kar sakty hain hum is mai mahnet kary gy to he hum paisa kama saky gy forex mai hum apny boss kud ap he hain hum isy apna life time career be bana sakty hain forex pury pakistan mai legal ban cuka hain
                    "The mind is everything, What you think you become"
                    • #11 Collapse

forex ke karobar mein trading market jis point se choru hoti he usi loss ho ya profit lazmi wapas ati he human preshan ho ke ade ko close nae karna chahy is mein be humara loss hota he forex aik international karobar he is mein mehnayt se apny passon se apni needs puri ker life ko asani ke tarf le aty hein forex aik eham karobar he is mein hum achi soch se learning karty hein
                      • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                      • #12 Collapse

Week ka start ho day ka start ho koi pata nahi chala k market ab kis traf ja rahi ha our humain to waisy bi loss oga lakin agar bach sakta ha to ap log bi hoosh ho jaye kio k ma h nahi thanks

اب آن لائن

Working...
                        X