Zada profit k chkr min apna loss mat kryn

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

Zada profit k chkr min apna loss mat kryn
    Dosto aksar esa hota hai k hm zada profit k chkr min apna bhot loss kr jaty hen jo profit hoya hota ha wo bhi ni rehta phir or hm wapis apny bonus py a jaty hen tu ye tb hota hai jb hm greed krna shuro kr dety hen lihaza km profit py guzara kr lyn tu best hai
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: Zada profit k chkr min apna loss mat kryn

Asalmu Alaqum dear member of fore ap ki bat bikul dorost h forex m hm ziada profit k chakra m hm apna loss krwa laty j jnb Asia hi h hm apna loss krwa kary phir sochaty h k hm n jaldbazi ki h trdng m is ly hmy phly pori tiyari krni chyee phir trdng kray ta k hmy loss na ho or hm acha profit hasil kr skay
    • #3 Collapse

Risk ko manage kar key hi trading karni chaye agar traders zeyda profit ka lalach karen gey to us ko loss be esi volume se ho sakta hay, Risk ko define karna bahot zarori hay agar trades 10% loss karny ka target rakty hey to un ko kabi be profit target 10% se zeyda ka nahi rakna chaye.
      • #4 Collapse

G han bilkul agar hm forex main zyada profit ka lalach karain gay to hm forex main siraf loss hi kar sakty hain forex main agar hmaien thora profit bhi ho raha hai to hmaien us say bhi khush rehna cahiyay aur zyada ka lalach nahi karna cahiyay kyun ky is tarah hmaien nah siraf loss ho sakta hai balky account wash bhi ho sakta hai
        • #5 Collapse

ge haa aksar aisa hi hota hai ka hum ziada profit lena ka chakar main hum loss main chala jata hain ais liya hum thora profit par hi guzar basar karein aur ziada profit ka lalach main na aya hum ziada profit ka chakar main aa kar mistakes kar jata hain aur phir humain loss ajata hain ais liya thora profit par hi guzara karna chayain
          • #6 Collapse

Bhai jan agar humkko is ein agar thora bhi profit ho raha hota hain to humko is mein trade ko close kar dena chahye agar hum loss mein apna trade ko close karte hain to hum is mein zada earning kar skate hain aur forex mein zada success tabhi ho kate hain jab hum is mein zada earning kar skate hain aur humko is mein zada profit opar nahi kam profit par bhi trade ko close kar dena chahye
            • #7 Collapse

ek baar main ne b lalch ki wajah se apna account wash kya tha meri puri jaib khali ho gi tha boht tention aay deperation b aaya lekin himat nai har phir lalach b nai kya kamyabi nazar aa rahi hai kal mere ek friend ne bataya tha k wo b lalch ki wajah se 350$+ ka account wash kar lia
              • #8 Collapse

je ap ne bohat ashi baat ki ha k forex ma ziadah tar traders ziadah profit k chakar ma apna loss kar jatay hain, to ziadah loss se bachnay aur profit hasil karnay k lye stop loss aur take profit ko lazmi use karain aur greed se avoid karain q k jab ham ziadah profit ka lalach kartay hain tab hamain loss hota ha is lye
                a. stop loss aur take profit ko use karain
                b. lot size ko small se small rakhain
                c. greed se avoid krain
                d. Apnay emotions pe control rakhain
                e. thoda profit ziadah loss se behtar ha is lye thoday profit pe shukar karain
                • #9 Collapse

Assalamu Alaikum ji haan bhai jaan aap ne bilkul thik hi kaha hai main sirf Itna Kehna Chahunga ke jiha Hamesha he came ismein bilkul Bhi lalach Na Karen aur Thoda Sa Bhi profit Hamesha hi ke hum Apna strangelove karte hain aur Jyada last Chakkar Mein Hua property hamke baithenge to Hamein Yahi Sahi Rahega Hamare liye ke yahan Apna trade close kar de Thoda Sa Bhi profit ho to
                  • #10 Collapse

G han friends ap ziada profit k chakr main apna loss na krain lalach na krain AGR ap ko andaza hy k ap ko trade main Profit k chances kam hain to trade na krain r apna balance save rakhain.
                    • #11 Collapse

kesi bhi kaam ko karty waqt lalach na karin agr ap lalach karo gy to us main ap ko loss ky chans hain or utni hi earning karny ki koshesh karni chahy jetni earning ki gunjaesh ho tub ja kar kamyabi hasel hoti hy agr us kaam main hum zayada profet kmany ki koshesh karin gy to us kaam main hmary lie loss ky sewa kuch ni ho ga agr hum forex main kamyabi chahty hain to hamin chahy keh hum forex main pori mehnut or dil lagi ky sath kam karin or us main kesi kesum ka lalach bhi na karin to tub ja kar hum kamyab hon gy
                      • #12 Collapse

ji haan sir aapne bilkul theek kaha hai aur main aapki baat ko Mangta Hoon Agar Hum Pakistan Forex mein bahut hi jyada profit cancel karna chahte hain toh Hamein profit Ke Chakkar Mein bahut bada nuksaan bhi ho sakta hai isiliye Hamein thoda perfect Mein adjustment kar leni chahi ISI Tarah Hum accha profit business kar Payenge thanks
                        • #13 Collapse

DEAR FRIEND ap ki bat sahi hai as main ham ko chahiy hai kee ham as main ache se kam kare aor ham ko as main ;loss se bacne ke liy bi ham ko as main profit ke chakar main ham ko loss ho jata hai as liy ham ko chahiy hai kee ham as main greed na kare agar ham as main greed na kare gee tu ham as main kabi bi kamyab nahi ho sake gee as liy ham ko as main chahiy hai kee ham as main greed na kare
                          • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                          • #14 Collapse

Assalamualaikum dear friends aapki baat bilkul theek hai mai sirf aap ko yeah Kahana chahungi Hame greedy bilkul nahi karni chahiye Jab Hum greedy Karte Hain zyada profit Hasil karne ke liye big size kilot Laga Dete Hain is wajah se Hamein bahut zyada loss ho jata hai aur account wash Ho jati Hain Hame loss se bachne ke liye Hamesha Soch Samajh Kar greedy ko Khatam Karke small size ki lot Lag Gaye Jise Hamein Agar profit kaam Bhi Hoga Hum loss say Bas Jayenge

اب آن لائن

Working...
                            X