New month k start min posting min kmi ....

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

New month k start min posting min kmi ....
    Dear members pichly kuch dinu min boht he ziyada rush hota tha posting py hr post py comments waghaira dekhny ko milty thy lekin yakum k bad boht km log ho gy hn...ye kam ni krna chahye blky posting daily krni chahye
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: New month k start min posting min kmi ....

G ha asa he hita tha ky yaha pr phaly both zada rush hita ha he koei post krta tha or othy he zada thank or comments milty thy pr jb sy new moth start hita ha to sb member slow ho gay hac
    • #3 Collapse

ASLAMOALIKUM DEAR friends umeed hy kay ap sa kharyat say hongr our khush honge friends eid ki amad aad k sath log apni tyaryon main masroof hy iss liy wo zyda posts ni ker sakty iss liy hakum kay bad posting main kami hoi
      • #4 Collapse

Boss yaba pic hai Kyunki bahut Sare log berojgar Hain unke liye Baat sabse alag friend hai ki Forex trading Hamein Bahut Yaad Aata Hai Ye Kaisa Nasha Kyunki Hum Ko jyada hi likh sakte hain for external use of Savitri Vinashak UK Home guard previous?
        • #5 Collapse

Dear friend ap ki bat se agree karti hun forex forum pe es month key start se hi posting men bhoht zyda kmi agei hai es ki waja eid ka qareeb huna bhi hu sakta barhal posting men kmi nhi karni chye.
          • #6 Collapse

G han month ky start hoty hi posting km ho gsi hai jo log bonus ky intazar main posting nahi kar rahy un ko cahiyay ky forex main posting karna start karain kyun ky bonus to mil hi jayay ga lekin agar hm forex main mehnat say kam nahi karain gay to month ky last py kam ka burden ban jayay ga is liyay abhi say kam shuru karain
            • #7 Collapse

forex aik online business hain hum is mai 24 ganty mai sy kese be wakt ka time table bana kar kam kar sakty hain hamy new month ky liye new planing karne chahey or is ky mutabik kam karna chahey pher he hum kam kar ky ache earning hasial kar saky gy forex aik asa business hain jo hamy learning ky sat earning be deta hain
              • #8 Collapse

forex mai hum live posting karty hain hum is mai 24 ganty mai sy kese be wakt ka time table bana kar kam kar sakty hain hum is mai part time ya full time kam kar sakty hain forex mai usa or china jasy mumalik sahmil hain forex mai hamy posting ky bad trading karne chahey pher he hum market mai run kar saky gy or acha bonus earn kar saky gy
                • #9 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: Ayaz khan پيغام ديکھيے
                  Dear members pichly kuch dinu min boht he ziyada rush hota tha posting py hr post py comments waghaira dekhny ko milty thy lekin yakum k bad boht km log ho gy hn...ye kam ni krna chahye blky posting daily krni chahye
                  Month car and ho ya FIR start ho Hamein form par posting karna kabhi nahi chhodna chahiye Agar Ham form par posting karna Chod Denge to kabhi bhi accha bonus nahiin Bana Sakenge
                  • #10 Collapse

forex aik online business hain ham is main trading karty hain hamy is mian daily weekly yai monthly target bana kar is main achi or alla qualities ki posts reply karni chahey pher hi ham is main acha profit hasil kar ky apni zarorto ko pora kar sakty hain yai aik aam job ki nisbat bohat hi achi job hain ham gar beth kar be is main kam kar sakty hain
                    • #11 Collapse

forex mai hum live or sada urdu mai posting karty hain hum is mai 24 ganty mai sy kese be wakt ka time table bana kar kam kar sakty hain hum is mai part time ya full time kam kar sakty hain is mai dunya ky bary bary mumalik sahmil hain hum is mai agar bager learning ky kam kary gy to hamy loss ho jy ga is mai market ka balm nahi hota
                      "The mind is everything, What you think you become"
                      • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                      • #12 Collapse

posts hamy target ky mutabik karne chahey forex mai live kam kiya jata hain hum gar mai bath kar is mai kam kar sakty hain hamy posting karny ky bad trading karne chaehy forex aik unique business hain hum is business ko apna professional career be bana sakty hain hum is mai agar lalachi ban ky kam kary gy to hamy loss ho jy ga

اب آن لائن

Working...
                        X