Rat ko der tak jag kar posting karnay se health kharab ho sakti hey ?

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

Rat ko der tak jag kar posting karnay se health kharab ho sakti hey ?
    Dear brothers forum pe bahut se log aesay bhi hen jo rat ko der tak posting kartay hen jiss ki waja se unn ki health kharab ho sakti hey iss liay koshish karen k rat ko 10 bajay k bahd so jaya karen apni rest aur neend bhi poori karen kiun k der tak posting karnay se eye sight weak bhi ho sakti hey apni health ka khayal karen
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: Rat ko der tak jag kar posting karnay se health kharab ho sakti hey ?

Gee hen dear hum ko ye chaheay k hum zeada se zeada posts karean lakin humk ko ye kam time se karna chaheay hum ko itna be kam nae karna chaheay ta k hamare sehat he khrab ho jaey hum ko achey kam k leay zeada waqat darkar hota he lakin hum ko ye time se karna chaheay zeada daer tak jag k nae karna chaheay
    • #3 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: Fakhar37201 پيغام ديکھيے
      Dear brothers forum pe bahut se log aesay bhi hen jo rat ko der tak posting kartay hen jiss ki waja se unn ki health kharab ho sakti hey iss liay koshish karen k rat ko 10 bajay k bahd so jaya karen apni rest aur neend bhi poori karen kiun k der tak posting karnay se eye sight weak bhi ho sakti hey apni health ka khayal karen
      Dear ap tk khaty ha ky ager hm zada rt tk post ni krni chahey ager krty ha to hm bamar ho sakty ha or jasa ap ny kha ha ky 10 bjy tk so jana chaheya wo be bt tk ha mast st kbi ho jata ha ky time zada hota Warna ma to 9:00bjy ya 10 bjy tk band kr dati ho posting krna or ager hm ni band krty to Nd be hm member ki pori ni hoti
      • #4 Collapse

G jnaab aap theak farmaa rahy hain bahot sary aisy members hain jo forum par raat ko late night work karty hain is se un ki health par bad effect pary gaa un ko chiye key wo forum ka work din ko poora kar liyaa karin taa key wo raayt ko jaldy so sakin or raat lo forum ko off kar diyaa karin is se aap jaldy so sakin gy apni health ka bhi khiyal rakhin
        • #5 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: Fakhar37201 پيغام ديکھيے
          dair rat tak posting karnay ke kya zarorat hai is say koi faida nahen hoga hum log ya samjhtay hain kay posting zeyda karnay say bonus zeyda ata hia halankay aisa nahen hai bonus zeyda tab hey aye ga ager ap achi post karain jisay parh kar logo ko faida ho falto kay threads banay or bar bar thread ko repeat karnay say ap ka bonus kam hota hai.
          • #6 Collapse

Assalamualaikum Yes Dear Brother bilkul theek Kaha apne. hum ziada kam ya ziada bonus k chakr mn rat k boht dair tk posting karte rehte hai jo k hamari apni health pr bahut effective kyun k neend puri karna bohat ziada zaroori hai is liye apne time ko maneg kr k chaly or neend puri kry ta k ap apna kaam continue rakh saky.
            • #7 Collapse

Assalam alaikum dear me apki bat se agree karti hon rat ko der tak jag ky posting karny ke bajae hamy aik schedule bana Lena chye ur os schedule ko follow karny ki koshish krni chye ya ka hamri health bhi distrab na hu.
              • #8 Collapse

G bilkul raaton ko jagnay ki zaroorat nai din me mukhtalif auqat me jab bhe time milay post kr den diston k sath gup shup me bhe krte rahe apna target set kren aur rozana utni hi post kren jo ap ki zindagi aur sehat pe asar andaz na ho
                • #9 Collapse

agar hum raat ko dar tak jag kar posting kary gy to hamare sahit karab ho jy ge forex aik international or kabe be band na hony wala business hain hum is mai agar bager learning ky kam kary gy to hamy loss ho jy ga is mai market ka ya brokers ka koi qasur nahi hota forex business east wast mai bohat taze sy famous ho raha hain
                  • #10 Collapse

Gee bilkul aaapki baat thek hain rat ko late tak agar posting karte hain tu is say hamari sehat kharab ho tskti hain dear is liye jaab b muka mile 5 post kare haar time jaab b mile time tu is tara daily 50 post b puri ho jygi or is say ye b ho skta hain k rat ko late tak posting karna b nhe hoga agar posting py sirf deha de gy tu apni health b kharab kar skte hain dono chezo ko sath le kar chle gy dear take health b kharab na ho or posting b daily easy ho jy 50
                    • #11 Collapse

Yes ham ko apni sehat kharab nahi kerni chaye aur ham ko as mien ye pata h k Sehat hi sab kuch h agar hamari sehat theek h tu ham as mien kamaee ker sakte hien agar hamari sehat theek nahi h tu ham as mien kamaee nahi ker sakte hien as lyee ham ko as mie etna zyada kaam b nahi karna hota h k as mien hamari sehat b kharab ho jaye aur ham as mien mazeed munafa b na hasil kar saken as lyee ham ko as mien kaam karna hota h as lyee ham ko as mien kaam karna hota h aur ham ko as mien acha ban kar as mien kaam karna hota h agar ham as mien acha ban kar kaam kerte hien tu ham as mien kamaee ker sakte hien.
                      • #12 Collapse

Dear ap ki bat thek hy....apni health ka b khayal rkhna chahye Ziyada time or specialy rat ko late tk jam ni krna chahye koshish krin din ko posting cmplt kr lin or agr bch b jain to wo average chutti waly din pury krin..
                        • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                        • #13 Collapse

forex aik online business hain hum is mai kam kar ky acha profit gain kar sakty hain hum is mai live or sada urdu mai posting karty hain hum is mai agar raa din kam he karty rahy gy to hamara sahit karab ho jy ge forex east wast mai bohat taze sy famous hony wala business hain hum is mai agar lalachi ban ky kam kary gy to hamy kuch be hasial nahi ho ga

اب آن لائن

Working...
                          X