Apk khayal min km sy km kitna profit ho jay tu order stop kr dena chaye?

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

Apk khayal min km sy km kitna profit ho jay tu order stop kr dena chaye?
    Dosto ye btao k km az km kitna profit ho jay tu order close kr dena chaye aksr log bs jb dekhty hen k profit ho rha hai tu lalaich min a jaty hen or wait krty rehty hen or dekhty hi dekhty km loss min chla jata hai is liye ap ye btao k kitna profit ho jay tu kafi hota hai order close krny k liye
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: Apk khayal min km sy km kitna profit ho jay tu order stop kr dena chaye?

Dear friend ye to ap jo tread lagaty hain us par depand krta hai k qo kitni apky profit ki taraf jati hai agar jb ytak apky profit main tread chalti rahy to us wakt tak apko close naho krni chaiy jesy tread profit sy wapis any lagy to ap ko chaiy k ap usi wakt tread close kar daen
    • #3 Collapse

forex aik karobar he jis mein human lalach mein pary rehty hein withdraw nae karwaty hein jis achanak he traders ka profit loss mein chala jata he forex aik acha or puri duyan mein samja jany wala karobar he kuk is mein am alfazon mein guftugu ke jati he jo ke her insan samj sakta he forex aik international karobar he jis mein human loss or profit ke soch ke kam karna hota he
      • #4 Collapse

Ap es market mai jho bhe profit target krna hai tou wo ap key knowledge aur experience ki waja sey hota hai. Phely ap es market key rules ko obey krey es key bad ap trade open krey tou ap prefect stop loss aur take profit ko put kr sakty ho. Es sey ap key loss bhe nahi ho gy aur profitr bhe increase ho gy.
        • #5 Collapse

hamy learning ko best bana kar mahnet sy kam karna chahey pher he hum kam kar ky paisa kama saky gy forex aik international business hain hum gar mai bath kar is mai kam kar sakty hain is mai kam karny ky liye hamy kise be office mai jany ke zarorat nahi hote forex aik asa business hain jo hamy learning be deta hain or hamy earning be deta hain
          • #6 Collapse

Dear ye ap ki trade pe depend krta ha k ap ki trade kitni strong point pe lagi hoi ha agr ap ki trade bht strong ha tu ap ko chaye k ap us trade ko full time daen aur us se maximum profit kamaen q k aisy moqy bar bar ni milty tu trade close krny mein bhi jaldi ni krni chaye.
            • #7 Collapse

Mere khawal ma apko candle stick py nazar rakhni chahe or unki types ko achi tarha samjyn wo he apko bata sakti hai k next step market kis taraf jany wali hai to apko continue karna chahe ya trade stop kar deni chahe hamary senior b hamari es bary ma madad kar sakty hai un sy b maswars lena chahe hope ap ko mere bat achi lagi hongi or ap es sy itefaq karyn gy
              • #8 Collapse

forex aik world wide business hain hum is mai kam kar ky paisa kama sakty hain hum is mai agar tukka system sy kam kary gy to hamy loss ho jy ga is mai market ka balm nahi hota forex aik bohat bara business hain hum is mai part time ya full time kam kar sakty hain forex mai hum bager pasaio ky account bana kar be kam kar sakty hain
                • #9 Collapse

bhajan mere hisab se to itna aapke account ka balance Ho uske barabar agar aapko 30% ka profit Ho jaaye to aap aur trade close kar deni chahie ya pure mahine mein agar aap 30% Kamal ho to aage aapko trade nahin karni chahie kab tak aapko confirm signal na mil jaaye
                  • #10 Collapse

forex aik international business hain ham is main trading karty hain or ham is main amount be deposit kar sakty hain hamy best experience or knowledge hasil kar ky is main kam karna chahey pher hi ham loss sy bach sakty hain or acha bonus haisl kar ky market main run kar sakty hain yai online ki dunya main aik king real or unique business hain
                    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                    • #11 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: Matloob4936 پيغام ديکھيے
                      Dosto ye btao k km az km kitna profit ho jay tu order close kr dena chaye aksr log bs jb dekhty hen k profit ho rha hai tu lalaich min a jaty hen or wait krty rehty hen or dekhty hi dekhty km loss min chla jata hai is liye ap ye btao k kitna profit ho jay tu kafi hota hai order close krny k liye
                      Assalamu Alaikum Forex trading Mein Jab aap acted ko open Karte Hain To usse pahle hi aap ko pata Hona chahie ki aapane kitne profit Mein Apni trade ko close kar dena hai Kyunki agar aap Pahle Se Hi Ek proper plane se chal rahi hun gay to bad mein aapko Jyada Mushkil Nahin Hogi

اب آن لائن

Working...
                      X