Kia Ramzan min market ki movement min koi fark prhy ga?

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

Kia Ramzan min market ki movement min koi fark prhy ga?
    Dosto ye btao k ramzan k maheny mjn market ki movement min koi fark prhy ga agr prhy ga tu kia fark prhy ga or ktna fark prhny k chances hen hmy kia kuch krna chaye acha bonus hasil krny k liye jis ki wja sy hm eid tk acha profit hasil kr skyn
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

Re: Kia Ramzan min market ki movement min koi fark prhy ga?

International stock market kaa ramzan sy koi taluq naii hy aur naa e yh chzn isy affect krti hain world main jab currencies aur madniyat ky bary mn kou important faislaa hta hy bss uska frq prtaa hy ramzan mn bhi wsy e market move krti hy jsy baqi dino mn sirf news sy affect prta hy.
    • #3 Collapse

Dear friend forex market ramzan main b usi tarah movement kary ge jis tarah aam di o main karti hai esy koe fark nahi pahrta hai market ki movement par q k forex forums ak business hai koa parogram nahi hai k esy market ki movement par asar pary ga
      • #4 Collapse

Forex per ramzan kay maheenay ka koi farq nahin perta iss maheenay mein bhi market apni routine sae chalti rehti hai lakin pakistan sae kaam kernay walay traders ki iss mein kaam kernay ki tadad mein kami aa jati hai aur woh log apni ibaadaat mein masroof ho jatay hain
        • #5 Collapse

wesy dear ye International stock market hain yaha ramazan say koi faraq nhe parta hain forex ki movement wesy he rahy gi jesy aam din main hoti hain jaaab english logo ka koi tehwar ho ya koi or malsa hoo tu pher merekt py asar parta hain forex merket main ramazan say koi faraq nhe parta hain aap easy ho kar ramazan main b trading kar skte hain
          • #6 Collapse

forex market aik hafty mai 2 din band hote hain yai move karte hain to hamy is ky up down ko dahk kar kam karna chahey pher he hum market mai run kar saky gy or acha profit gain kar ky apne zarorto ko pura kar skay gy forex aik online or kabe be band na hony wala business hain hum isy apna life time career be bana sakty hain
            • #7 Collapse

forex market ke movement py ramzan ke waja sy koi asar nahi parta forex aik world wide business hain forex aik put off class business hain hum is mai apne marze sy time table bana kar kam kar sakty hain agar hum is mai kam karty howe market ky kise rule ko ignore kar dety hain to hamy loss ho jy ga is mai market ka ya brokers ka koi qasur nahi hota
              "The mind is everything, What you think you become"
              • #8 Collapse

forex aik online business hain hum is mai kam kar ky ache earning hasial kar sakty hain hum is mai 24 ganty mai sy kese be wakt ka time table bana kar kam kar sakty hain forex aik asa business hain jis ke market suba sham move karte hain or logo ko loss ya profit hota hain forex kabe be band na hony wala business hain forex aik real business hain
                • #9 Collapse

اصل پيغام ارسال کردہ از: Matloob4936 پيغام ديکھيے
                  Dosto ye btao k ramzan k maheny mjn market ki movement min koi fark prhy ga agr prhy ga tu kia fark prhy ga or ktna fark prhny k chances hen hmy kia kuch krna chaye acha bonus hasil krny k liye jis ki wja sy hm eid tk acha profit hasil kr skyn
                  Ramzan ho ya FIR Eid Ho usse Forex trading market par koi Asar nahi padta Kyunki forest reading market mein Main Jyada log non Muslims Hai Jiski wajah se Islamic tevar ka Forex trading market par koi Asar nahi hota
                  FRD 07 TRADING JOURNAL
                  • #10 Collapse

forex aik international or kabe be band na hony wala business hain hum is ke market mai amount invest kar ky acha profit gain kar sakty hain hum gar mai bath kar is mai kam kar sakty hain hum is mai part time be kam kar sakty hain hum is mai full time be kam kar sakty hain forex pury pakistan mai legal business ban cuka hain
                    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                    • #11 Collapse

Bhae forex market he ye nak sabzi madi. Jahan ramzan ma khajur or fruits k rate tez ho jaen ge. Han boht sare brikers ramzan ma kuch nae bonus zarur de rahe hote hen un se faeda uthaya ja sakta he. Leken mera khyal yehe k ramzam mubarik ma forex market ki movment ma koe farq nhn parne wala.

اب آن لائن

Working...
                      X