are you a good trader, an average trader, a losser or a newbie??
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
  • #31 Collapse

in my opinion if you want to become a successfull trader than you must learn about forex business market you take guide from your senior who guide you and take you to lead and achieve your goals.
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #32 Collapse

I am good Forex trader.in my opinion if you want to become a successful trader than you must learn about forex business market you take guide from your senior who guide you and take you to lead and achieve your goals. so good trader all time profit.
      • #33 Collapse

I am a advance level trader and I am trading about 3 years and that's why I have huge market knowledge and trading experience .I have make some success trading strategy and with my skill I can make profit.
        • #34 Collapse

gamin forex main bohat acha traders hon..mujay apne kam per 100% aitamad ha.main ne 2 monts demo per practice ki ha tab hi main as ke kabel howa hon.ye bohat acha business ha jis main khush ho.
          • #35 Collapse

I am a new treader a Forex business but i think i am very good teared. because that i have much knowledge about forex business. and also i have analysis Forex market. so those thinks help me in treading. Is treading me hamko boho jada borosa he iskeliae hmm din me bohot Jada paysa kamata he.
            • #36 Collapse

in my content if you need to transmute a successful dealer than you staleness discover almost forex enterprise market place you swear handbook from your senior who guide you and aver you to promote and reach your goals.
              • #37 Collapse

mai ye to nahe janta kay mau aik good trader hun ya aik looser but mai daily kuch na kuch profit bana laita hun.
                • #38 Collapse

dear i am newbie in forex trading market i am working hard to learn all techniques and strategies of forex trading market and gain knowledge of market trend and learn all basics of forex trading market then i hope i will earn lot of profit from forex trading market and keep up my standard of life
                  • #39 Collapse

I am an excellent Currency investor.in my viewpoint if you want to become a successful investor than you must understand about currency trading company industry you take information from your mature who information you and take you to choose and accomplish your reason.
                    • #40 Collapse

Map of India and you achieve your goals and your leadership take over from the TV program, information about market Forex business to be more successful, I think it's a good Forex trader, I am trader.in.
                      • #41 Collapse

Mum na for you to aik excellent speculator hoon or na for you to ak average speculator hoon or nahi loser speculator hoon balkay mum for you to ak newbie hoon or ya umeed lay kar will be web business mum aaya hoon ka yahaan declare kam waqt mum ziyada paysay kama sakoon, isi liya muj ko currency trading mum kaam karna buhat pasand ha or mum will be mum kaam kar kay kafi get pleasure from kar raha hoon.
                        • #42 Collapse

me ak achi trader hun or me is mmarket se achi earning kar rahi hun or me is market me successful traedr banna chahti hun so me apne apko ko average catigory me shamil karna chaho gi kyun ke me abhi buhat si galtiya kar jati hun jo ke mujhy sekhni hen.
                          • #43 Collapse

jee mai to abhi iss mai new ho lekin phr b mai aap ko yea kehna pasand karoga ky mai forex mai kamyaab hone ky liyea he yaya ho our mai chata ho ky mujy iss ky bary mai full malomat hasil ho q ky mai forex ko life time karna chahta ho our mai iss mai ab bhi buhat zyada khush ho our iss mai kaam kar ky mujy buhat maza araha hai
                            • #44 Collapse

i think forex me new bie hi loss krta ha forex ak best online businuss ha is me ap ko experience gain krna chahye ta k apis me loss na kren mostly ye dekha gia ha k forex me new bie his loss krte hen or is me loss knowledge or experience na hone ki waja se hota ha
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #45 Collapse

Main bhi koi itna acha trader nahi hoon..han ye hai k forex trading main loss kar chuka hoon on but ab b forex trading ka bhoot utra nahi hai..maza ata hai is forex trading main trading ka..kuch karney ko milta hai..har second or har mint main dharkkan ka taiz hona or market pe nazar rakhna asaaan nahi hai..

اب آن لائن

Working...
                                X