i am new here please some guide me
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

    i am new here please some guide me
    min forex ki trading min new enter hoi hon kia ap log mere es bare min help kren ge min kuch learning ki hi muje ap ke help ke need hi ke kese trading krte hin es forum per kese working kurte hin or kese zida bonus le sakti hon min es forum per ap logo ke help ke need hi muje zida se zida, i hope ap log help kren ge
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

    Assalam o alaikum dear friend.
    Dear main apny hisab se apko yehi btaon ga mehnat aur lagan is main bht zaroori ha second yeh keh ap apny seniors jo sath hain unki respect kren aur aur unse guidline laim q k yeh aik bht bara forum ha idhr btana aur samjhana bht mushkil ho ga is lia apny shoq se forex trading main interest show kren aur apny sath k logon k sath mil kr chalen.
    Thanks dear members and forex.
    • #3 Collapse

      ap am forex ki guftago men har thread ka replay karen aor koshish karen ke replay topic ke mutabik ho or is tarah se apko bonus mile jo ke us bonus ko real trading pe use kar sakty hen
      • #4 Collapse

        welcome apko ham sab members khushamdeed kehtay hain apko chaye k achi achi threads write karain achay tareekay say unka answer dain koi achi baat ho to usko like karain phir apko us k badlay bonus milay ga us bonus say ap trades karain aur profit ko with draw karwain bus yahi method hay is forum ka bus be carefully.
        • #5 Collapse

          dear ye ek boht he acha business hy bs insan ko is ko time dena prta hy us k iwz ye bnday ko boht pay krta hy bus hmen is k sath chalna prta hy me is ko bohat arsy sy use kr rha hun tqrebn 5 saal sy lkn me ny kuch problems ki wjah sy chor dya tha aur ab phr sy start kya hy. ap isy join kren aur jhan meri help ki zrort ho mujy inform kren me hmesha ap ki madad kron ga. with best wishes
          • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
          • #6 Collapse

            Dear aap agar new hain to aap ko pata hona chiay kay forex trading kay liay aap Pakistan forex forum say posts bonus earn karna chatay hain. Agar aap ka posts wala bonus acha ata hai to aap trading bhi theek tareekay say kar saktay hain.
            Secondly agar aap forex market main trading kartay hain. Or aap ko pata hona chiay kay forex trading main ham jab bhi small lot per trading karain gay to hamain bonus account per wash honay kay chances kam lagain gay.

            اب آن لائن

            Working...
            X