what is resistance candlesticks pattren
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

    what is resistance candlesticks pattren
    What is resistance



    Assalamualaikum my dear forex members umeed Hy ap sub khryat Sy ho gy aur achi earning hasal kr rahy ho gy aur ya bhi umeed krta ho ap sub member Resistance KY bary bhut sari information rakhty ho gy ku kha is forume min mujh Sy bhi zida senior members work kr rahy Hy min apny in dosto ko is resistance KY bary min Kuch important information Dana chaho ga Jin ko is KY bary min Kuch pata ni ho ga aur Kuch members ko resistance KY bary min pata bhi ho ga to who Kuch khas ya important pata ni ho ga mean kha thori bhut confused ho gy to ay AJ ky topic min resistance KY bary min btna chaho ga ap ko to start krty Hy Phr



    What is pivot point



    Agr ap logo ny resistance KY bary min information Lani Hy to sub Sy phly ap ko pivot point ko smjhna lazmi Hy pivot point aik boarder ka kam krta Hy jasy 2 country KY darmian boarder hota Hy wasy mtlb piovet point resistance aur support level ko alag krta Hy agr price pivot point ko cross kr KY resistance ki traf bharny lagy to smijh jna ab price resistance ki traf upward jy gi agr piovet point ko cross ni kr sakti to price support level ki traf jyy gi ya hota Hy humra pivot point mtlb resistance aur support level KY center min majod line ko ya point ko pivot point khty Hy




    Explain about resistance candalesticks Pattern



    My dear forex member Resistance level asal min aik candlesticks pattern Hy Jo kha market min chart ki shakal min majod hota Hy Jo support level KY opposite site min bnta Hy aur pattern min Jo candela bnty Hy who start min bullish candel hoty hy aur bad min bearish bnty Hy bearish us time bnty Hy jb resistance level break out na ho agr resistance level break out ho jta hy to phr bullish candel hi bnty jy gy mtlb kha price increase hona start ho jy gi aur increase Hoti jy gii




    What is resistance break out





    My dear forex member ab hum bat kry gy kha resistance break out kya hota Hy resistance breakout who point hota Hy ya Lin Hoti Hy Jo market min majod resistance level ko break out kr data Hy mtlb resistance level ko cross kr jati Hy price is ko resistance break out khty Hy is min ap ko buy ka signal lgna chy na kha sell ka ku kha ab price lmbi mudat tak oper rahy gii kafi dino ya weaks KY bad price nichy ay gi




    Treading krny ka trika





    Ab aty Hy tread ki traf ku kha bhut Sy humry treader ya members asy Hy Jo bagir analysis KY tread lgty Hy ku kha in ko ya ni pata kha ab market kas traf move ho gii ku kha market hmisha analysis ki bas py move Hoti Hy is ly humy chy kha market ko hmisha dakhty hwy analyst kr KY tread lgni chi ab aty Hy resistance pattern min ap kasy tread lga skty Hy resistance level min ap ko bay ka signal lgna parta Hy ku kha is time jb price pivot point ko cross min ly Rahi ho is time bay ka signal bhtr rahy ga aur jb market resistance level ko Laga tar aik ya do Dan tak touch krti rahy to smijh jna kha ab market is ko breakout lazmi kry gi 100% breakout kry gii is time bhi ap ko by lgna chy agr market resistance ko touch ni kr Rahi Hoti mtlb thory distance min chl Rahi ho to smijh jna is time price support level ko jyy gi nichy ki traf bahry gi is time ap ko sell ka signal lazmi lgna chy

اب آن لائن

Working...
X