Asslam wa likum GBPAUD Market Outlook GBPAUD 1 Hour Chart is waqt 1.88492 par trade kar raha hai aur session mein 0.16% up hai. Price ab 1.8850 resistance ko test kar rahi hai, jo ek aham horizontal resistance level hai. Pehle price 27 tareekh ko...
USDJPY ne hafte ke ibtidayi karobar mein apni upward trajectory ko barqarar rakhte hue ek intehai aham chart formation ko invalidate kar diya hai. Triple top pattern aam tor par resistance ki mazboot deewar samjha jata hai, lekin is dafa qeemat ne...
MACD 4C Indicator 1. MACD 4C Indicator Kya Hai? MACD 4C Indicator asal mein traditional MACD (Moving Average Convergence Divergence) ka advanced version hai jo trading mein trend, momentum aur entry/exit points ko identify karne ke liye use hota...
Takuri Candlestick Pattern Takuri ek bohot hi ahem aur dilchasp candlestick pattern hai jo forex, stock, aur crypto trading min istemal hota hai. Yeh pattern aam taur par market min trend badalne ki alamat samjha jata hai. Candlestick charts min...
Money Managment Introduction Forex trading mein kamyabi sirf achi strategies ya market indicators par depend nahi karti, balkeh iska sab se ahem hissa money management hai. Bohat se naye traders market ko samajh toh lete hain, lekin capital safe na...