Use your experience to help others

No announcement yet.
`
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #676 Collapse

yes borther forex mai sab ko ak doosry ki help krni chahiye is se hamy bhi faida ho skta hai or us ko bhi or sawab bhi mil jata hai hamy or doosry bandyu ka bhala bhi ho jata hai is liye hamy yahan ekk doosry ki help zaroor karni chahiye or hamary am also want to help from senior about gold and silver trade
    • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
    • #677 Collapse

bhai jaan forex sbse acha business he seniors ko chahiye ke wo juniors ki madad krein forrex trading mein .. agar humein pta hai k abhi market profit degi tou humein chahaye k hm baki sab ko bhi btaein.hme is me loss se drna nai chahiye
      • #678 Collapse

dear agar aik kamyab trader apny achay experience ar apny trading ko use kar k forex k business sy achi tarha earning hasal kar raha ha to usy dosry nay any waly traders sy b apny experience ko shair karna chayia .

• #679 Collapse

dear agar ap ya chaty hain k nay any waly traders b apke tarha achy tariqy sy apny experience ko use kar k trading karain to apko chayia k ap apna experience un sy shair karain.

• #680 Collapse

Right we should use our experience to better opposite, and a prosperous merchandiser in the forex is solon ministrant to opposite because he is solon trustworthy being of the forex, and also the consider of all the humans, so we should guide everyone with good way.
            • #681 Collapse

ji ha forex pe jo acha trader ha usy chahye k wo apna experince dosry new members sy share kare.is sy new members ko na serf knowledge hasil ho ge balte ub ko hosla bi mile ga
              • #682 Collapse

ham apny doston ko b apny achay experience ke waja sy kamyab kar sakty hain agar ham apny achy experience ke waja sy forex k business main kamyab hain to hamain chayia k apny experience ko apny doston sy b shair karain.

• #683 Collapse

yes it is true that you should use your experience to help others you should helpful to others.
                  • #684 Collapse

new comers ko forex trdaing me hard work karna pare ga or dosre ache trader sirf app ko guide kar skate hey jab app khud trade karo ge or sab newbies ki learning picking ability same nahe hoti is liay jo ziada learning per concentrate kare ga wohe kamyaab hoga

• #685 Collapse

dear friend agar ham apny experience ar knowledge ke waja sy forex k business main achi tarha sy trading kar rahy hain to hamain chay k apna experience ko nay trader sy b shair karna chayia .

• #686 Collapse

forex k business main ham apni experience ar knowledge ko dosron tak poncha kar dosry nay any waly traders ko b kamyab kar sakty hain ar wo b apke tarha achi tarha trading kar sakain gy.

• #687 Collapse

jee han meray bhai ap ki baat bilkul theek hai agar koi trader yahan par successful hai to usay chaiye k yahan par apni information or planning share karay ta k dusray logon ko us say faida ho sakay

• #688 Collapse

ek bat batow bhi min jab forex min aya tow mojhy forex ka name bhe nahe pata tha jab min post karny betha tow 3 houer min 10 post b nahe hoy q ki mojhy es ki bary min koch nahi pata tha mery frinds ky jow replay the un ko phert phert ki samjha or ajj min koch forex ki bary minjanata how tow wo mery forex ki dost hy jin ka min thnks karana chata how ki un ki madad sy min ajj koch karny ki qabil howa how.
                            • #689 Collapse

G haan bilkul esa hona chaiye tamam experienced traders ko fresh trader ko guide karna chaiye aur un ki help karni chaiye , hum ik dosry ki help karen gy to ik sy humari apni bhi knowledge mein izafa hoga kyun k ilam batny sy barhta hai .
                              • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                              • #690 Collapse

agar ham dosrry nay traders ke help karna chaty hain to hamain apny experience ar apny trading sakills ko dosry traders sy shair karana chayia ta k wo b achi tarha trading kar sakain.

اب آن لائن

Working...
                                X