Pak forum ma 1 min ma ik post karny ka target set karny sy acha bonus ni melta,
X
  • وقت
  • دکھائیں
Clear All
new posts
  • #1 Collapse

    Pak forum ma 1 min ma ik post karny ka target set karny sy acha bonus ni melta,
    Friends posting karty waqat ye ni sochna chahe k ham ny ik min ma ik post karni hai, es tarha posting ki quality kharab ho jati hai, target complete karty waqat ye sochna chahe k ham ny abi 15 post karni hai wo b quality wali, tb acha bonus melta hai, plz comment????@@@####
  • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
  • #2 Collapse

    Re: Pak forum ma 1 min ma ik post karny ka target set karny sy acha bonus ni melta,

    اصل پيغام ارسال کردہ از: ab8989 پيغام ديکھيے
    Friends posting karty waqat ye ni sochna chahe k ham ny ik min ma ik post karni hai, es tarha posting ki quality kharab ho jati hai, target complete karty waqat ye sochna chahe k ham ny abi 15 post karni hai wo b quality wali, tb acha bonus melta hai, plz comment????@@@####
    my dear brother agar aap ek minute mein ek post karte Hain to iska nuksan hota hai ki aap kabhi bhi spelling sahi tarika se nahin likh paate hain aur dusra nuksan ji hai kya aap kabhi bhi achcha knowledge nahin kar paate hain aur FIR is post ka koi bhi fayda nahin hota hai aur iska result month bad yah nikalta hai ki hamen bahut hi kam bonus milta hai iski vajah yahi hai hamen chahie ki ham always hi knowledge ful post Kiya Karen Taki hamen achcha Na Lage aur accha bonus mil sake
    • #3 Collapse

      Re: Pak forum ma 1 min ma ik post karny ka target set karny sy acha bonus ni melta,

      sahi hy hamin juldbazi kisi bhi kaam nhi kerni chahiy hamin iss mein post ko kernuy key bad usko read ker lena chahiy post copy bhi nhi kerni same words bhi use nhi kernuy chahiy hamin posting aala quality ki kernuy key liy ziada time mein post sabmit kerni chahiy aour sabmit kernuy key dermian 3 mints ka gap hona zarori hy.
      • #4 Collapse

        Re: Pak forum ma 1 min ma ik post karny ka target set karny sy acha bonus ni melta,

        forum maai hum kam kar ky acha bonus kmas kty hain hum is maai 24 gaanty maai sy kese be wkt ka time tbale bana kar kam kar sakaty hain hum is maai part time be kam kar sakty hain hum is mai full time be kam kar skty hain hum is mai bager pasiao ky account bana kar be kam kari sakty hain hum gar mai bath kar is mai asane sy kakm kar sakty hain
        • #5 Collapse

          Re: Pak forum ma 1 min ma ik post karny ka target set karny sy acha bonus ni melta,

          ji haan dear Hamen koi bhi kam jaldi nahin karna chahiye agar Ham Apna Kam jaldi kar lete hain aur ek minute mein ek post create kar dete Hain to usmein bahut zyada mistake Hoti Hai mispronunciation hoti hain aur Hamen Is tarah ka Kam Nahin Karna chahiye jo jaldi jaldi mein ho is se trader ka buhat zyada loss hota hai aur woh post delete Ho jaati Hai koshish karen ap Sabar ke sath aaram sukoon se kam Karen kyun ke Jab aap sabar ke sath sukoon se kam Karenge to woh kam se aapko acha bonus milega aur aapka kam bhi zaya nahin Hoga hamesha zyada se zyada mehnat Kiya Karenge kyun ke Jo mehnat karta Hai Dil laga kar hardworking karta hai use kamyabi milti Hai Pakistan forex forum mein bhi hardworking karna hamare liye bahut zyada matter karta Hai is Mein Hamen Sabar ki bahut zarurat Hoti Hai jis trader ke andar Sabar Hota Hai wohi trader Pakistan Forex forum Mein kam yah bhi Hasil kar sakta hai aur iske sath sath Hamen Pakistan Forex forum ki complete learning Karni hogi kyun k learning karna hamare liye bahut zyada zaruri hai jo learning karta hai wah hi trader kamyabi Hasil karne mein Kamyab ho jata hai learning se Hamara bahut zyada fayda hota hai Hamen learning karte rahna chahiye kyun k learning aur information bahut zaruri Hoti Hai trading Mein kamyabi ke liye
          • #6 Collapse

            Re: Pak forum ma 1 min ma ik post karny ka target set karny sy acha bonus ni melta,

            AP ke bat sahe he forex member ager hum 1 minute me 1 post karte he is ka koi nuksan nahi ha bulke humere posts ka mayar achi quality ka hona chaya is se hume is ka bonus milta he is laya is ka pata kya bagher posts karni chaya
            • #7 Collapse

              Re: Pak forum ma 1 min ma ik post karny ka target set karny sy acha bonus ni melta,

              Salaam Alaikum ji all friend foxboro Mein Hamen acchi post Karni chahie vah minut mein ho ya 5 minut mein ho iski quality acchi honi chahie Kyunki equality was post Hain Hamen Achcha bonus le kar deti Forex form mein acchi post Chalti Hai
              • #8 Collapse

                Re: Pak forum ma 1 min ma ik post karny ka target set karny sy acha bonus ni melta,

                Agar baat ki Jaaye posting key to posting karne ka koi bhi fix time nahin hota hai jo aapko chahie ki aap apne posting limit ko complete Kiya Karen FIR Chahe Jitna Marzi time Lage Kyunki Agar Achcha bonison Karna Hai To fir apni posting target ko daily basis per complete karna hoga aur uske liye aap daily basis per job working Karenge to aap ki posting karne ki speed bhi office Jyada improve ho jayegi.
                • #9 Collapse

                  Re: Pak forum ma 1 min ma ik post karny ka target set karny sy acha bonus ni melta,

                  ye aik bhout ahem bat hy ,aggar hum aik minet main aik post karian gay to mery khayal main hum acchy post nahin ker sakain gy.is main zeyada tar spelling ki ghaltian ho gi .or is main koi kam ki bat nahi ho gi aisy poston main hum koi knowladge nahin share ker saty.to humain chaheye k hum quantity k sath sath quality ka bhi khayal rakhian .acchy or informative ker k he hum accha bounass hasil ker sakty hain .
                  • #10 Collapse

                    Re: Pak forum ma 1 min ma ik post karny ka target set karny sy acha bonus ni melta,

                    g bilkul hamen aisa kabhi bhe nahi sochna cheye k hum ek mint main apni post kar dain gy aisa kaarny sa hum jaldbazi kar rahy hoty hain or jaldbazi karny sa phir nuksan he hota hai hamen aisa kabhi bhe nahi karna cheye jub bhe postings karen achi quality or aram sa karen kabhi bhe jald bazi na karen ...
                    • #11 Collapse

                      Re: Pak forum ma 1 min ma ik post karny ka target set karny sy acha bonus ni melta,

                      Ek post ka koi time fix Nahin hota hai to aap Jitna Marji time chahie lagakar Ek post Karen aur acchi quality ki post Karen aur ISI Tarah Se aapko daily basis per Jyada Se Jyada posting Karni chahie FIR Chahe Jitna much time Lage Kyunki time spend karne se hi aapko Kuchh Na Kuchh Hasil hota hai isliye Kuchh Na Kuchh Hasil karne ke liye time ka sacrifice karna to bahut Jaruri Hota Hai
                      • #12 Collapse

                        Re: Pak forum ma 1 min ma ik post karny ka target set karny sy acha bonus ni melta,

                        Jee hain humain chaiye k hum iss main joh be post karta hain toh kam sy kam 2 3 mint laga kar us ko acha sy read kariye or mehnaat k saat iss main posting kariye jis k nisbaat humain iss main bhot he acha bouns mil sagta hain or humain iss main success be tabhi mil sagti hain jab hum iss main mehnaat karta hain or apna knowledge or experince increase karta hain
                        • #13 Collapse

                          Re: Pak forum ma 1 min ma ik post karny ka target set karny sy acha bonus ni melta,

                          Asslam o alaikum g haan billkul forex ma hmain jald bazi billkul bi nhi krni chahia mehnat krni chahia or Dil sa Kam krna chahia or Jo bi post kran sabar sa krni chahia or fresh mind ho KR forex ma hmain Kam krna chahia tu pr hi ham forex ma kamyab hota Han or acha acha Profit hasil hota han
                          • #14 Collapse

                            Re: Pak forum ma 1 min ma ik post karny ka target set karny sy acha bonus ni melta,

                            Nahin diya Aisi Baat Nahin Hai Agar Ham Pakistan forex for mein ek minute mein ek post karne ka target set karne aur usse achieve Karne Ki Har Mumkin koshish karen to Ham Achcha bonus Hasil karne Ke Kabil Ho Jaenge uski reason yah hai ki Yahan per quality ke sath quantity ko bhi focus Kiya Jata Hai Is Tarah Jab Ham ek minute mein ek post Karte Hain To Hamara bahut accha posting ka target achieve ho jata hai jo ki Hamare acche bonus ke liye bahut time hai
                            • <a href="https://www.instaforex.org/ru/?x=ruforum">InstaForex</a>
                            • #15 Collapse

                              Re: Pak forum ma 1 min ma ik post karny ka target set karny sy acha bonus ni melta,

                              gee han bhai thek kaha hai ap ne forex main esa kuch nai hota ha bas hamra kam acha hona chaiye ur hum tab hi forum account se acha bonas be hasil kr sakte hein is business main ap tecnical analysis ko dekh k hi kam kiya krein tab hi kameyab ho gey

                              اب آن لائن

                              Working...
                              X